- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista/ka – Koordynator/ka ds. EZD
Specjalista/ka – Koordynator/ka ds. EZD
Specjalista/ka – Koordynator/ka ds. EZD
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
Politechnika Wrocławska
Podobne ogłoszenia
Opis
- opracowanie i aktualizacja podstawowych szablonów dokumentów funkcjonujących na Uczelni oraz szablonów obiegu dla wybranych jednostek.
- monitorowanie stanu prawnego i organizacyjnego Uczelni w kontekście wdrożenia i działania systemu EZD,
- inicjowanie zmian w regulacjach wewnętrznych mających na celu przygotowanie i funkcjonowanie Uczelni w trakcie wdrożenia oraz po wdrożeniu systemu EZD,
- wsparcie merytoryczne w zakresie czynności kancelaryjnych, w tym: identyfikacja podstawowych procesów kancelaryjnych oraz koordynacja opracowania instrukcji wewnętrznych regulujących realizację zidentyfikowanych procesów kancelaryjnych,
- opracowanie i implementacja strategii komunikacji wewnętrznej z pracownikami Uczelni,
- wsparcie techniczne w zakresie opracowywania oraz bieżący nadzór nad funkcjonowaniem struktury kont pracowniczych w systemie EZD,
- opracowanie i wdrożenie polityki uprawnień grup użytkowników w systemie EZD,
Mile widziane
- doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych,
- doświadczenie zawodowe związane z realizacją szkoleń stanowiskowych dla pracowników,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (możliwa weryfikacja w trakcie procesu rekrutacyjnego),
- doświadczenie zawodowe w pracy z systemami elektronicznego zarządzania dokumentacją,
- znajomość zasad kancelaryjnych oraz archiwalnych.
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów,
- umiejętność identyfikacji ryzyk zachodzących w procesach biznesowych i informatycznych,
- otwartość na prace w grupie, odwaga w zadawaniu pytań i chęć dzielenia się wiedzą.
- samodzielność w zakresie przydzielonych zadań,
- doświadczenie w pracy w środowisku nastawionym na optymalizację procesów, w szczególności w ujęciu dokumentów i decyzji,
- umiejętność przygotowywania dokumentów wewnętrznych (instrukcji, zarządzeń itp.),
Benefity
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- brak dress code’u
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- parking dla pracowników
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas,
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.