logo
Od zaraz
08.10.2024

Specjalista/Specjalistka ds. Sprzedaży B2B usług certyfikacji

logo
SGS

Specjalista/Specjalistka ds. Sprzedaży B2B usług certyfikacji

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Kraków, Polska
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca zdalna
    +1 inne
    • Praca hybrydowa
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • wsparcie sprzedaży działu zajmującego się usługami auditowymi, certyfikacją systemów zarządzania oraz szkoleniami (m. in. kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem oraz auditorami/trenerami, przygotowanie i prezentacja oferty, spotkania)
  • kontakt z nowym i obecnym klientem, w tym wykonywanie działań związanych z bieżącą obsługą administracyjną sprzedaży (CRM) klientów w Polsce i za granicą
  • bieżąca analiza rynku
  • aktywne wsparcie w organizacji spotkań, konferencji oraz szkoleń (kontakt z trenerami oraz uczestnikami, prowadzenie wystąpień)
  • możliwość udziału w rozwoju wybranego produktu
  • rozwijanie współpracy z aktualnymi i nowymi klientami oraz kooperantami
  • tworzenie raportów (MS Excel) i materiałów do prezentacji (MS Power Point)

Mile widziane

  • znasz dodatkowe języki obce (niemiecki lub języki skandynawskie)
  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B potwierdzone sukcesami – warunek konieczny
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • praktycznie posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point) oraz systemami CRM (Salesforce)
  • posiadasz doświadczenie w branży doradczej/auditorskiej z zakresu cyberbezpieczeństwa (bezpieczeństwa informacji) lub zrównoważonego rozwoju (ESG) lub ochrony środowiska lub bezpieczeństwa żywności
  • jesteś aktywny/a, bardzo dobrze organizujesz swoją pracę i sprawnie wyznaczasz nowe cele
  • posiadasz rozwinięte zdolności komunikacyjne i analityczne
  • znasz rynek certyfikacji systemów zarządzania i wyrobów (ISO, EN, PN) i/lub usług auditowych (audity dostawców, audity sieci detalicznych)
  • potrafisz zadbać o relacje z klientem na najwyższym poziomie a praca administracyjna nie stanowi dla Ciebie przeszkód
  • posługujesz się językiem polskim oraz angielskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację

Benefity

  • napoje
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • model pracy hybrydowy lub zdalny - do ustalenia
  • dodatkowy urlop
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dostęp do platformy e-learningowej oraz szkoleń prowadzonych dla klientów SGS
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • inicjatywy dobroczynne
  • ciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie z przyjazną atmosferą pracy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy o długoletniej tradycji na rynku
  • nowoczesne narzędzia pracy
  • firmowa biblioteka
  • pełne przeszkolenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz awansu
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowany pakiet socjalny z możliwością wyboru benefitów, prywatna opieka medyczna, kursy językowe, ubezpieczenie na życie)
  • kawa / herbata
  • możliwość pracy zdalnej
  • parking dla pracowników
  • program rekomendacji pracowników
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
SGS Specjalista/Specjalistka ds. Sprzedaży B2B usług certyfikacji

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.