- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalistka / Specjalista ds. Operacyjnych i Obsługi Klientów
Specjalistka / Specjalista ds. Operacyjnych i Obsługi Klientów
Specjalistka / Specjalista ds. Operacyjnych i Obsługi Klientów
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group
Podobne ogłoszenia
Opis
- Obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami pracy
- Telefoniczna (infolinia przychodząca) oraz mailowa Obsługa Klientów
- Weryfikacja Umów Ubezpieczeniowych Klientów
Mile widziane
- Brak barier komunikacyjnych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
- Znajomość rynku finansowego i ubezpieczeniowego
- Doświadczenie w obsłudze Klienta (telefonicznej i mailowej)
- Umiejętność prowadzenia rozmów ukierunkowanych na osiągnięcie celu
Benefity
- inicjatywy dobroczynne
- Możliwość zakupu karty Multisport
- Wewnętrzne inicjatywy charytatywne, sportowe i integracyjne
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Prywatna opieka medyczna
- Akcje komunikacyjne dotyczące profilaktyki zdrowia i wellbeing’u (spotkania z ekspertami i webinary)
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Praca zdalna (po okresie wdrożenia)
- Dofinansowanie do szkoleń, kursów i studiów podyplomowych
- elastyczny czas pracy
- prywatna opieka medyczna
- program rekomendacji pracowników
- Zniżki na firmowe produkty ubezpieczeniowe (również dla rodziny i znajomych)
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie nauki języków
- Kompleksowy onboarding, w tym wsparcie Buddy’ego
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Program Poleceń Pracowniczych
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.