- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalistka / Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Specjalistka / Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Specjalistka / Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Liczba wakatów: Liczba wakatów: 2

HSK CONSULTING
Podobne ogłoszenia
Opis
- Telefoniczna obsługa klientów w zakresie likwidacji szkód.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, związanych z rejestracją szkód oraz wsparciem merytorycznym dla likwidatorów.
- Obsługa przydzielonych zadań w systemie.
- Dbałość o poprawność danych w systemie, związanych z działaniami podejmowanymi w trakcie procesu obsługi szkody takich jak: rejestracja szkody, obsługa połączeń przychodzących oraz obsługa zadań.
- Rejestrowanie szkód w systemie komputerowym.
- Obsługa połączeń przychodzących związanych z rejestracją i likwidacją szkód.
Wymagania
- Skrupulatność, dokładność, orientacja na szczegóły.
- Wysoka motywacja do pracy i chęć do rozwoju.
- Doświadczenie w szeroko pojętej obsłudze klienta.
- Wysoka komunikatywność.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym B1/B2.
- Otwartość na zmiany i pozytywne nastawienie.
- Rzetelność w wykonywaniu zadań.
- Wykształcenie min. średnie.
Oferujemy
- Pracę na cały etat lub pół etatu.
- Możliwość rozwoju w oddziale zagranicznej firmy w Polsce.
- Duży wpływ na kształt i rozwój nowej na rynku polskim firmy.
- Elastyczny czas pracy.
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie.
- Docelowo pracę w systemie hybrydowym: 3 + 2, biuro/dom.
- Pracę w biurze w Warszawie, ul. Domaniewska 45.
- Pracę w przyjaznym i otwartym zespole, w którym każda osoba jest ważną jego częścią.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.