- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Stanowisko ds. Sprawozdawczości Funduszy
Stanowisko ds. Sprawozdawczości Funduszy
Stanowisko ds. Sprawozdawczości Funduszy
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Podobne ogłoszenia
Opis
- opracowuje informacje i inne materiały z zakresu działania Wydziału na potrzeby komórek organizacyjnych Centrali oraz instytucji zewnętrznych
- sporządza sprawozdania budżetowe Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych, części budżetu państwa, której dysponentem jest ZUS, Funduszu Alimentacyjnego w likwidacji oraz sprawozdania finansowe dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych
- weryfikuje i analizuje dane ujęte w księgach rachunkowych Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych, Funduszu Alimentacyjnym w likwidacji oraz części budżetu państwa, której dysponentem jest ZUS
- opracowuje jednolite wzory sprawozdań finansowych i innych raportów dotyczących Funduszy i budżetu oraz wytyczne i wyjaśnienia dotyczące ich sporządzania i prawidłowego stosowania
- dokonuje uzgodnień danych ze sprawozdań z danymi statystycznymi w zakresie Funduszy i budżetu
Mile widziane
- wykształcenie średnie
- doświadczenie zawodowe (minimum 2 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowych w jednostkach sektora finansów publicznych)
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse)
- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata (rachunkowość)
- staż pracy ogółem minimum 2 lata
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- dofinansowanie zajęć sportowych
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość rozwoju zawodowego
- dofinansowanie wypoczynku
- system premiowy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.