logo
Nowe
27.11.2024

Starszy Specjalista ds. kontrolingu

logo
JELCZ Sp. o.o.

Starszy Specjalista ds. kontrolingu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Inżynierska, Jelcz-Laskowice (powiat oławski), dolnośląskie
  • Wymagane
  • Praca biurowa
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja stacjonarna

Opis

  • Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do budżetów i prognoz);
  • Zdolność sporządzania / sporządzanie rocznego budżetu Spółki;
  • Zdolność sporządzania / sporządzanie wieloletnich prognoz finansowych;
  • Zorganizowane zbieranie danych dotyczących realizowanych umów przez Spółkę;
  • Sporządzanie rachunków rentowności kontraktów wraz z rachunkiem cash flow oraz ich regularna weryfikacja;
  • Sporządzanie analizy miesięcznej kosztów w podziale na MPK wraz z wyjaśnieniami;
  • Sporządzanie analizy miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie, sporządzanie rezerw RMB w zakresie w zakresie wydatków, itp.;
  • Zdolność tworzenia / sporządzania innych raportów finansowych (przychodów ze sprzedaży, zapasów magazynowych, kosztów produkcji, inwestycji, remontów, etc).

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia);
  • 5lat doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Zaawansowana znajomość obsługi pakietu MS OFFICE (przede wszystkim MS Excel);
  • Umiejętność konstrukcji złożonych plików, np. budżetowych;
  • Znajomość kategorii ekonomicznych z zakresu rachunku wyników, bilansu i cash flow;
  • Sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, staranność, terminowość, komunikatywność;
  • Zdolności analityczne oraz umiejętność wyciągania wniosków;
  • Umiejętność współpracy z zespołem.

Benefity

  • Karta MultiSport – oferujemy kilka pakietów do wyboru z dofinansowaniem dla pracownika w wysokości 50%;
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę;
  • Opieka medyczna LUXMED – bezpłatna opieka medyczna dla pracowników;
  • Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – dodatki na Święta oraz urlop;
  • Dodatek motywacyjny;
  • Dofinansowanie do posiłków;
  • Rozwój zawodowy – szkolenia zawodowe, możliwość nauki od wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników.

Opis firmy

Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
JELCZ Sp. o.o. Starszy Specjalista ds. kontrolingu

Twoje Dane

Dodaj dokumenty

Twoje CV
Plik w formacie PNG, JPG, JPEG, PDF, DOC, DOCX. Rozmiar pliku może wynosić maksymalnie 2 MB
Inne dokumenty ( /10)
Przekroczono maksymalną liczbę plików (10) możliwych do wysłania.
Załącz dodatkowe pliki w formacie PNG, JPG, JPEG, PDF, DOC, DOCX. Rozmiar pliku może wynosić maksymalnie 2 MB

Wiadomość do pracodawcy

Aplikowałeś(aś) już na to stanowisko.
Czy chcesz przesłać ponownie swoją kandydaturę?

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: JELCZ Sp. o.o. z siedzibą w: ul. Inżynierska 3, 55-221, Jelcz-Laskowice (powiat oławski), Polska (Pracodawca - administrator danych) , zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail:  iod(malpka)jelcz(kropka)com(kropka)pl Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail:  iod(malpka)jelcz(kropka)com(kropka)pl

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.