- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Starszy specjalista ds. Księgi Głównej (K/M)
Starszy specjalista ds. Księgi Głównej (K/M)
Starszy specjalista ds. Księgi Głównej (K/M)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
IMPEL Business Solutions Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych powierzonych Spółek zgodnie z ustawą o rachunkowości/MSR oraz przepisami prawa podatkowego
- Reprezentowanie Spółek przed instytucjami zewnętrznymi – US, ZUS, GUS, PFRON, NBP, Urząd Celny, banki, audytorzy
- Kontrolowanie dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi
- Sprawozdawczość GUS, NBP
- Współudział w opracowywaniu instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obszaru księgowego w strukturach grupy
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, rozliczeń podatkowych (CIT i VAT)
Mile widziane
- Umiejętność obsługi systemów: SAP i IMPULS
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Postawa prokliencka, świadomość biznesowa
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowany kierunek Rachunkowość lub Finanse
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji w zespole
- Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy
- Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego oraz przepisów dot. sporządzania raportów okresowych przez emitentów papierów wartościowych
- Certyfikat Ministerstwa Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz znajomość MSR
- Gotowość do poszerzania kompetencji zawodowych
Benefity
- Pracę w organizacji o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku
- firmowa biblioteka
- parking dla pracowników
- Udział w projektach usprawniających procesy biznesowe w spółce
- baza szkoleń na platformie e-learningowej
- dofinansowanie zajęć sportowych
- kawa / herbata
- inicjatywy dobroczynne
- Współpracę z ekspertami z obszaru księgowości
- Wsparcie przy wdrożeniu do nowych zadań
- dostęp do programu kafeteryjnego NAIS
- Możliwość nauki i rozwoju zawodowego
- Pracę w systemie hybrydowym (spotkania 2 x w miesiącu w siedzibie spółki we WROCŁAWIU, ul. Słonimskiego 6)
- Poznanie nowoczesnych technologii i narzędzi do optymalizacji i automatyzacji procesów księgowych - RPA, Lean Management
- Możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.