To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Stażysta w Biurze Obsługi Klienta (Dział Logistyki)
Stażysta w Biurze Obsługi Klienta (Dział Logistyki)

Stażysta w Biurze Obsługi Klienta (Dział Logistyki)
-
Doświadczenie: Niewymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
Opis
- Obsługa systemowa obszaru logistyki (np. zakładanie klienta w SAP).
- Kontrola poprawności działania systemu w zakresie cen, terminów płatności oraz poprawności wystawianych dokumentów do klienta;
- Wsparcie przy bieżącej realizacji zamówień składanych przez klientów krajowych;
- Obsługa dokumentacji związanej z reklamacją i zwrotami;
- Monitoring realizacji zamówienia od momentu jego złożenia do rozładunku w magazynie;
- Wyjaśnianie rozbieżności oraz różnic w dostawach;
Wymagania
- Proaktywność, wychodzenie z inicjatywą i odwaga w działaniu;
- Status studenta studiów niestacjonarnych – kierunek logistyka lub pokrewny;
- Pierwsze doświadczenie w obszarze logistyki lub obsłudze klienta;
- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej;
- Język angielski na poziomie B1 – może zdarzyć się konieczność napisania maila lub rozmowy w języku angielskim.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i pozytywne nastawienie do klienta;
- Excel na poziomie funkcji wyszukaj pionowo, tabeli przestawnych i wykresów;
- Umiejętności analityczne, skrupulatność przy pracy z danymi i systemami;
- Dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu od poniedziałku do piątku – 160/168 godzin miesięcznie;
- Excel na poziomie funkcji wyszukaj pionowo, tabeli przestawnych i wykresów.
- Chęć rozwoju i nastawienie na naukę przez praktykę;
Oferujemy
- Ruchome godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 10:00);
- Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej międzynarodowej firmie;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (data rozpoczęcia do ustalenia, staż planowany jest do sierpnia);
- Możliwość praktycznej nauki systemów (np. SAP, Excel) oraz umiejętności niezbędnych w obszarze logistyki i obsługi klienta.