Od zaraz
09.05.2025

Technical Support Engineer

logo
Lumon Polska Sp. z o.o.

Technical Support Engineer

B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. ulica Władysława Szpilmana 6, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Monitor and help improve the quality and clarity of support processes and tools
  • Participate in the pre-sales process by preparing technical drawings and calculations
  • Handling local regulations
  • Participate in workshops and events as a technical representative
  • Assist in solution design and optimization for specific customer needs and projects
  • Collaborate with the sales team to identify opportunities and provide technical backing
  • Deliver and support training sessions for resellers and internal teams, including product features and
  • Liaise with product development, R&D, and headquarters (Finland) to communicate market-specific feedback and needs
  • Evaluate and respond to technical inquiries, drawings, and project requirements
  • Maintain awareness of competitor products and industry trends to advise sales teams and resellers
  • Provide technical support to resellers and internal sales teams across Central Europe
  • Support technical documentation, including installation guides, drawings, and calculation sheets

Wymagania

  • Strong interpersonal skills and ability to work in cross-functional teams
  • Willingness to travel occasionally across the Central Europe region
  • Ability to prepare engineering calculations. Experience with aluminium/glass structures is an advantage
  • Ability to translate technical details into customer value and actionable solutions
  • Knowledge of design standards (Eurocodes etc)
  • Excellent problem-solving skills and technical curiosity
  • Degree in Engineering, Architecture or similar technical field
  • Proficiency in AutoCAD, knowledge of Revit/ArchiCAD or related software is an advantage
  • Fluent English (minimum B2/C1); German (B2/C1), other Central European languages are a plus
  • Previous experience in technical support, presales engineering, or construction-related projects

Oferujemy

  • Growth opportunities in a company committed to innovation and sustainability
  • Collaboration with experienced professionals and cross-border teams
  • B2B contract
  • Competitive salary and benefits
  • Opportunities to shape and influence how technical support is delivered
  • A stable and international work environment
  • Necessary work tools (laptop, phone, etc.)
  • Tools for success: modern IT equipment, mobility support, and learning resources
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Lumon Polska Sp. z o.o. Technical Support Engineer

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: Lumon Polska Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Racławicka, 02-634, Warszawa, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.