PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Użytkownik kluczowy ds. kadrowo-płacowych w SAP HCM

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. Targowa 74, Warszawa, Mazowieckie, Polska
Typ pracy:
Praca stacjonarna
Kategorie:
HR
Inne:
Od zaraz
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • udział w opracowaniu wymagań biznesowych do implementacji nowych rozwiązań w systemie SAP HCM,
  • przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników z funkcjonalności systemu SAP HCM,
  • analiza istniejących i rozwijanie nowych funkcjonalności SAP HCM,
  • analiza potrzeb funkcjonalnych zgłaszanych przez użytkowników systemu,
  • sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań Wydziału.
  • wsparcie użytkowników końcowych w rozwiązywaniu bieżących problemów funkcjonalnych systemu,
  • bieżące monitorowanie zmian obowiązujących przepisów,
Wymagania (mile widziane)
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym rok na stanowiskach w obszarze kadrowo-płacowym,
  • znajomość SAP HCM,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość procesów kadrowo-płacowych,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • otwartość na zmianę.
Korzyści dla kandydata
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • dodatkowy dzień wolny od pracy - 25.11. Święto Kolejarza
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • preferencyjne pożyczki
  • zniżki na przejazdy koleją
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy,
  • dofinansowanie usług turystycznych
  • współfinansowane przez firmę grupowe ubezpieczenie na życie,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru
  • atrakcyjny pakiet benefitów:
  • brak dress code’u
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie do wypoczynku, turystyki, aktywności sportowej i kulturalnej.
  • ubezpieczenie na życie
  • ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz programu sportowo-rekreacyjnego,
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • firmowa biblioteka
  • dofinansowanie wakacji dzieci
O firmie
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Nowy Tomyśl (powiat nowotomyski), Wielkopolskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Elbląg, Warmińsko-mazurskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Zabrze, Śląskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Gdynia, Pomorskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Nysa (powiat nyski), Opolskie, Polska

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.