To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
09.04.2025

Zarządca nieruchomości mieszkalnych

logo
Cavatina GW Sp. z o.o.

Zarządca nieruchomości mieszkalnych

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: Łódź, łódzkie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Tworzenie budżetów oraz optymalizacja kosztów utrzymania nieruchomości
  • Prowadzenie archiwum dokumentów budowlanych dla nieruchomości
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń
  • Terminowość okresowych kontroli, przestrzeganie w tym zakresie obowiązujących przepisów
  • Kontrola stanu technicznego obiektu oraz nadzór nad zlecanymi pracami konserwacyjno-naprawczymi, dbałość o poprawność dokumentacji
  • Wybór usługodawców w zakresie utrzymania budynku, organizowanie przetargów, negocjowanie umów, zarządzanie umowami z usługodawcami
  • Zarządzanie obiektami mieszkalnymi i współpraca z najemcami/właścicielami zarządzanych nieruchomości
  • Kontrola jakości prac wykonywanych przez podwykonawców realizowanych na terenie administrowanej/zarządzanej nieruchomości
  • Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnoty mieszkaniowej
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń usterek technicznych od kontrahentów, klientów i najemców

Wymagania

  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami
  • Umiejętność budowania i zarządzania relacjami z najemcami/właścicielami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem nieruchomościami mieszkalnymi
  • Wykształcenie techniczne lub znajomość kwestii technicznych związanych z zarządzanymi nieruchomościami

Oferujemy

  • napoje
  • premie okresowe i zadaniowe
  • ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora nieruchomości komercyjnych,
  • szerokie i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
  • strefa relaksu
  • atrakcyjne i komfortowe biura.
  • inicjatywy dobroczynne
  • spotkania integracyjne
  • kawa / herbata
  • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
  • opieka zdrowia psychicznego
  • wsparcie ze strony pozostałych współpracowników,
  • brak dress code’u
  • premie uznaniowe
  • dodatkowe benefity,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą,
  • nowoczesne i komfortowe miejsce pracy
  • paczki świąteczne
  • firmowa biblioteka

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.