- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Zastępca Dyrektora ds. Marketingu
Zastępca Dyrektora ds. Marketingu
Zastępca Dyrektora ds. Marketingu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
Polski Holding Nieruchomości S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Prowadzenie bieżącej współpracy z podwykonawcami;
- Sporządzanie analiz strategicznych.
- Poszukiwanie i kreowanie rozwiązań oraz narzędzi pozwalających zwiększyć efektywność i jakość procesów z obszaru marketingu;
- Planowanie i prowadzenie działań marketingowych realizowanych na rzecz najemców i klientów spółki (organizowanie akcji marketingowych, eventów, retencja najemców);
- Współpraca w procesie prowadzenia komunikacji wewnętrznej;
- Zarządzanie budżetem marketingowym (przygotowywanie, kontrola realizacji, analiza odchyleń oraz rekomendowanie działań optymalizujących);
- Współpraca z grafikami, specjalistami PR i social media, agencjami eventowymi, firmami doradczymi i innymi podmiotami;
- Wsparcie w sprawach komunikacyjnych, tworzenie artykułów branżowych, komunikatów prasowych;
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowych, w tym tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych w zakresie wynajmu i sprzedaży nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych;
- Inicjowanie oraz opracowywanie strategii komunikacji oraz tworzenie nowych profili dla kolejnych projektów;
- Planowanie oraz koordynacja działań budujących pozytywny wizerunek firmy (wydarzenia branżowe, konferencje, eventy własne);
- Wspieranie działu wynajmu i komercjalizacji w procesie pozyskiwania i utrzymywania najemców (mailingi, publikacje, wysyłki);
- Tworzenie i koordynacja działań internetowych, w tym m.in. tworzenie, promocja i administrowanie stronami www;
- Realizacja zadań wspierających sprzedaż oraz wzrost rozpoznawalności marki;
- Wsparcie w procesie opracowywania materiałów, prezentacji PP i raportów;
- Tworzenie i zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych, w tym tworzenie kontentu;
- Realizacja procesów zakupowych na bieżące potrzeby marketingowe spółki;
Mile widziane
- Umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne;
- Proaktywna postawa w poszukiwaniu rozwiązań i optymalizacji działań marketingowych;
- Kreatywność i innowacyjność;
- Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- Samodzielność, myślenie „out of the box” i zaangażowanie w nowe projekty;
- Umiejętności profesjonalnego i nowoczesnego kreowania wizerunku firmy, także w zakresie employer brandingu.
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek zarządzanie i marketing);
- Dobra znajomość rynku nieruchomości;
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- Przyjazną atmosferę pracy ukierunkowaną na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy.
- prywatna opieka medyczna
- Dodatkowe benefity pracownicze;
- dodatkowe świadczenia socjalne
- Pracę na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- owoce
- program emerytalny
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie zajęć sportowych
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.