logo
Nowe
16.01.2025

Zastępca Dyrektora ds. Marketingu

logo
Polski Holding Nieruchomości S.A.

Zastępca Dyrektora ds. Marketingu

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. aleja Jana Pawła II 12, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Prowadzenie bieżącej współpracy z podwykonawcami;
  • Sporządzanie analiz strategicznych.
  • Poszukiwanie i kreowanie rozwiązań oraz narzędzi pozwalających zwiększyć efektywność i jakość procesów z obszaru marketingu;
  • Planowanie i prowadzenie działań marketingowych realizowanych na rzecz najemców i klientów spółki (organizowanie akcji marketingowych, eventów, retencja najemców);
  • Współpraca w procesie prowadzenia komunikacji wewnętrznej;
  • Zarządzanie budżetem marketingowym (przygotowywanie, kontrola realizacji, analiza odchyleń oraz rekomendowanie działań optymalizujących);
  • Współpraca z grafikami, specjalistami PR i social media, agencjami eventowymi, firmami doradczymi i innymi podmiotami;
  • Wsparcie w sprawach komunikacyjnych, tworzenie artykułów branżowych, komunikatów prasowych;
  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowych, w tym tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych w zakresie wynajmu i sprzedaży nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych;
  • Inicjowanie oraz opracowywanie strategii komunikacji oraz tworzenie nowych profili dla kolejnych projektów;
  • Planowanie oraz koordynacja działań budujących pozytywny wizerunek firmy (wydarzenia branżowe, konferencje, eventy własne);
  • Wspieranie działu wynajmu i komercjalizacji w procesie pozyskiwania i utrzymywania najemców (mailingi, publikacje, wysyłki);
  • Tworzenie i koordynacja działań internetowych, w tym m.in. tworzenie, promocja i administrowanie stronami www;
  • Realizacja zadań wspierających sprzedaż oraz wzrost rozpoznawalności marki;
  • Wsparcie w procesie opracowywania materiałów, prezentacji PP i raportów;
  • Tworzenie i zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych, w tym tworzenie kontentu;
  • Realizacja procesów zakupowych na bieżące potrzeby marketingowe spółki;

Mile widziane

  • Umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne;
  • Proaktywna postawa w poszukiwaniu rozwiązań i optymalizacji działań marketingowych;
  • Kreatywność i innowacyjność;
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • Samodzielność, myślenie „out of the box” i zaangażowanie w nowe projekty;
  • Umiejętności profesjonalnego i nowoczesnego kreowania wizerunku firmy, także w zakresie employer brandingu.
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek zarządzanie i marketing);
  • Dobra znajomość rynku nieruchomości;

Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Przyjazną atmosferę pracy ukierunkowaną na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy.
  • prywatna opieka medyczna
  • Dodatkowe benefity pracownicze;
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • Pracę na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • owoce
  • program emerytalny
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie zajęć sportowych
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Polski Holding Nieruchomości S.A. Zastępca Dyrektora ds. Marketingu

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.