- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Account Manager (Allegro / eMAG)
Account Manager (Allegro / eMAG)

Account Manager (Allegro / eMAG)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

Nethansa sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- prowadzenie spotkań z klientami, rozwijanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami wprowadzanie sprzedawców na rynki międzynarodowe prowadzenie negocjacji z klientami
- wprowadzanie sprzedawców na rynki międzynarodowe
- tworzenie i poprawa ofert produktowych na platformie Allegro / eMAG
- prowadzenie i bieżąca obsługa kont klientów na platformie Allegro / eMAG
- analiza wyników sprzedaży oraz optymalizacja działań
- sprzedaż dodatkowych usług Nethansa naszym klientom
- współpraca z innymi specjalistami i zespołami (np. PPC)
- szkolenia i prezentacje dla obecnych i potencjalnych klientów
- współpraca z działem marketingu i sprzedaży, w tym udział w wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych
- realizacja strategii i działanie na rzecz maksymalizacji sprzedaży i rentowności dla naszych klientów na Allegro / eMAG
- przeprowadzanie analiz sprzedażowych / audytów i raportowanie z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
Wymagania
- doświadczenie w prowadzeniu i rozwoju kont na Allegro i / lub eMAG (z ramienia agencji, jako freelancer lub na użytek własny)
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- zaangażowanie i pozytywne nastawienie na realizację celów
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprzedażowe i negocjacyjne, szczególnie w kontekście klientów B2B
- bieżąca znajomość trendów branżowych, najlepszych praktyk i narzędzi wspierających sprzedaż na marketplace’ach (np. Baselinker, Apilo, Sellasist)
- inicjatywa i odpowiedzialność za podejmowane decyzje
Oferujemy
- umowę B2B
- kafeterię benefitową, w tym m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, bilety do kina, vouchery lunchowe
- możliwość pracy zdalnej / hybrydowej / z nowoczesnego biura w OBC w Gdańsku
- prywatna opieka medyczna
- możliwość pracy zdalnej
- dofinansowanie zajęć sportowych
- strefa relaksu
- elastyczny czas pracy
- kawa / herbata
- współpracę z kompetentnym, bardzo zgranym zespołem (m.in. eksperci od sprzedaży, marketingu, customer success, legal, finansów)
- parking dla pracowników
- narzędzia do pracy (m.in. laptop, dodatkowy monitor, regulowane biurko)
- spotkania integracyjne
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowy
- realny wpływ na rozwój organizacji (uważnie słuchamy każdego pomysłu)
- udział w szkoleniach podwyższających kompetencje
- chill space w biurze (Xbox, piłkarzyki)
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.