To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
05.05.2025

Account Manager (Allegro / eMAG)

logo
Nethansa sp. z o.o.

Account Manager (Allegro / eMAG)

B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Aleja Grunwaldzka 472b, Gdańsk, pomorskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • prowadzenie spotkań z klientami, rozwijanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami wprowadzanie sprzedawców na rynki międzynarodowe prowadzenie negocjacji z klientami
  • wprowadzanie sprzedawców na rynki międzynarodowe
  • tworzenie i poprawa ofert produktowych na platformie Allegro / eMAG
  • prowadzenie i bieżąca obsługa kont klientów na platformie Allegro / eMAG
  • analiza wyników sprzedaży oraz optymalizacja działań
  • sprzedaż dodatkowych usług Nethansa naszym klientom
  • współpraca z innymi specjalistami i zespołami (np. PPC)
  • szkolenia i prezentacje dla obecnych i potencjalnych klientów
  • współpraca z działem marketingu i sprzedaży, w tym udział w wydarzeniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • realizacja strategii i działanie na rzecz maksymalizacji sprzedaży i rentowności dla naszych klientów na Allegro / eMAG
  • przeprowadzanie analiz sprzedażowych / audytów i raportowanie z wykorzystaniem dostępnych narzędzi

Wymagania

  • doświadczenie w prowadzeniu i rozwoju kont na Allegro i / lub eMAG (z ramienia agencji, jako freelancer lub na użytek własny)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • zaangażowanie i pozytywne nastawienie na realizację celów
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, sprzedażowe i negocjacyjne, szczególnie w kontekście klientów B2B
  • bieżąca znajomość trendów branżowych, najlepszych praktyk i narzędzi wspierających sprzedaż na marketplace’ach (np. Baselinker, Apilo, Sellasist)
  • inicjatywa i odpowiedzialność za podejmowane decyzje

Oferujemy

  • umowę B2B
  • kafeterię benefitową, w tym m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, bilety do kina, vouchery lunchowe
  • możliwość pracy zdalnej / hybrydowej / z nowoczesnego biura w OBC w Gdańsku
  • prywatna opieka medyczna
  • możliwość pracy zdalnej
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • strefa relaksu
  • elastyczny czas pracy
  • kawa / herbata
  • współpracę z kompetentnym, bardzo zgranym zespołem (m.in. eksperci od sprzedaży, marketingu, customer success, legal, finansów)
  • parking dla pracowników
  • narzędzia do pracy (m.in. laptop, dodatkowy monitor, regulowane biurko)
  • spotkania integracyjne
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywujący system premiowy
  • realny wpływ na rozwój organizacji (uważnie słuchamy każdego pomysłu)
  • udział w szkoleniach podwyższających kompetencje
  • chill space w biurze (Xbox, piłkarzyki)

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.