- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Asystentka / Asystent w Biurze Zarządu
Asystentka / Asystent w Biurze Zarządu
Asystentka / Asystent w Biurze Zarządu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
Towarowa Giełda Energii S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Organizowanie i przygotowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Członków Zarządu;
- Organizowanie podróży służbowych i rozliczenie wydatków;
- Prace kancelaryjne, w tym koordynacja prawidłowego obiegu korespondencji, przygotowywanie projektów pism, prezentacji na potrzeby Członków Zarządu;
- Obsługa asystencko-sekretarska Zarządu Spółki;
- Zarządzanie i nadzór nad kalendarzem spotkań Członków Zarządu,
- Realizacja innych prac związanych z działalnością Biura Zarządu.
- Obsługa procesu zakupowego na potrzeby Biura,
Mile widziane
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - asystentki/asystenta Zarządu, recepcjonistki/recepcjonisty,
- Wysoka kultura osobista,
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min.B2/C1),
- Komunikatywność oraz samodzielność w wykonywaniu zadań i odpowiedzialność,
- Zdolności organizacyjne, w tym bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz pod presją czasu,
Benefity
- Atrakcyjny system wynagradzania;
- Dostęp do szkoleń, konferencji, kursów;
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- Ciekawą pracę w środowisku szeroko pojętego rynku energii;
- dofinansowanie wypoczynku
- program emerytalny
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- spotkania integracyjne
- system kafeteryjny
- Bogaty pakiet benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, PPE, dodatek hybrydowy);
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (na zastępstwo);
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.