logo
15.01.2025

Asystentka/ Higienistka Stomatologiczna Koordynująca

logo
Medicover

Asystentka/ Higienistka Stomatologiczna Koordynująca

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Graniczna 54, Katowice, śląskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • terminowe przygotowywanie harmonogramów czasu pracy,
  • bieżąca współpraca ze wszystkimi działami Medicover Stomatologia
  • wsparcie bezpośredniego przełożonego w bieżących sprawach usprawniających pracę placówki.
  • organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu Asystentek i Higienistek poprzez rekrutację, rozwój i szkolenia, ewaluację i coaching,
  • jeśli jesteś dyplomowaną higienistką - samodzielne wykonywanie zabiegów skalingu, piaskowania, fluoryzacji.
  • planowanie zatrudnienia, urlopów, zastępstw i bieżący nadzór nad grafikami,
  • ewidencja stanu materiałów i leków, pilnowanie odpowiedniego przechowywania i dat ważności,
  • obsługa i rozpatrywanie reklamacji serwisowych, wdrażanie action planów i rozwiązań wspierających pracę Zespołu,
  • nadzór nad prawidłowym wypełnianiem dokumentacji, druków medycznych oraz czuwanie nad przestrzeganiem procedur przez Zespół,
  • a także to, co już doskonale znasz:
  • sterylizacja narzędzi i materiałów, dbanie o zachowanie należytych standardów,
  • asystowanie przy zabiegach stomatologicznych i przygotowywanie gabinetu do pracy,

Wymagania

  • zapał do pracy i zależy Ci na dobrej atmosferze w zespole,
  • książeczka SANEPID,
  • dyplom potwierdzający zawód asystentki lub higienistki stomatologicznej,
  • doświadczenie w układaniu grafików, wdrażaniu niedoświadczonych osób, nadzorowaniu zamówień materiałów, sterylizacji narzędzi,
  • doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • wykształcenie minimum średnie,

Benefity

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • wsparcie pracowników administracyjnych oraz Kierownika Centrum w codziennych zadaniach,
  • dodatkową funkcję w zespole możliwą do pogodzenia z pracą w zawodzie,
  • pełne zaplecze dobrze funkcjonującej, nowoczesnej kliniki,
  • możliwość rozwoju w nowych obszarach, jak organizowanie pracy, szkolenie i wdrażanie nowych pracowników, dbanie o standardy pracy w klinice,
  • bliską współpracę z Kierownikiem Centrum i lekarzami,
  • pracę w gabinecie przy pacjencie,
  • możliwość zdobywania nowej wiedzy oraz rozwoju poprzez udział w szkoleniach i warsztatach (stacjonarnych i online)
  • benefity: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny; dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits,(in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne.
  • system premiowy,
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Medicover Asystentka/ Higienistka Stomatologiczna Koordynująca

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: Medicover z siedzibą w: ul. ul. Al. Jerozolimskie, 00-807, Warszawa, Polska, 00-807, Warszawa, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.