- Strona główna /
- Lista ogłoszeń /
- Corporate Sales Manager
Corporate Sales Manager
- Wynagrodzenie
-
Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę
Wynagrodzenie do ustalenia - B2B
- Miejsce zatrudnienia
-
ul. Grzybowska 49, Warszawa, Mazowieckie, Polska
- Opis stanowiska
-
- budowanie długofalowych relacji z Gośćmi i Klientami obiektu
- przygotowanie oraz prezentacja ofert dotyczących usług i produktów obiektu
- monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz zachowania konsumentów, danych rynkowych i bieżącej sytuacji branży
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w segmencie korporacyjnym
- ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu w celu realizacji zakontraktowanych usług
- Wymagania (oczekiwane)
-
- doświadczenie w sprzedaży usług hotelowych do klientów biznesowych (warunek konieczny)
- umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i proaktywnego odpowiadania na jego potrzeby
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- zdolności organizacyjne, samodzielność oraz dynamizm w działaniu
- umiejętność jednoczesnej pracy nad kilkoma inicjatywami i projektami jednocześnie
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- umiejętności profesjonalnej prezentacji oferty
- Korzyści dla kandydata
-
- elastyczny czas pracy
- możliwości rozwoju w strukturach oraz zdobycie doświadczenia w innych działach
- przyjazną atmosferę pracy opartą na wartościach i wzajemnym szacunku
- prywatna opiekę medyczną, kartę sportową, darmowe posiłki pracownicze
- firmowa biblioteka
- stałe zatrudnienie w oparciu umowę o pracę, umowę zlecenie, B2B (według preferencji)
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych bez względu na staż pracy
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
- inicjatywy dobroczynne
- prywatna opieka medyczna
- świętowanie urodzin
- dofinansowanie zajęć sportowych
- parking dla pracowników
- dofinansowanie nauki języków
- spotkania integracyjne
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- bony żywieniowe
- program rekomendacji pracowników
- napoje
- akcje angażujące pracowników, integrujące zespół (Dzień Szalonego Uniformu, Świętowanie Urodzin, imprezy i wydarzenia integracyjne)
- odzież służbową
- O firmie
-
Restauracja Mozaika mieści się w obiekcie Royal Tulip.
Obiekt Royal Tulip Warsaw Apartments znajduje się w biznesowym i rozrywkowym sercu stolicy Polski i można nazwać go nowoczesnym aparthotelem. W rzeczywistości tworzymy nową kategorię w branży hotelarskiej: hybrydę luksusowego hotelu, domu i biura. Royal Tulip Warsaw Apartments to miejsce, w którym nasi goście mogą szybko zakorzenić się w mieście, dołączyć do inspirujących rozmów i nawiązać kontakt z sąsiadami i mieszkańcami.
Jesteśmy częścią sieci Louvre Hotels.
Restauracja Mozaika to obowiązkowy punkt entuzjastów doskonałej kuchni w stylowym miejscu. Nasz sekret tkwi w prostocie, którą łączymy z niebanalnością, dzięki czemu trafiamy nawet w bardzo wysublimowane kubki smakowe. W karcie dań królują najwyższej jakości składniki – zawsze pierwszej świeżości, wszystko to w otoczeniu modnych i nowoczesnych wnętrz.
To obowiązkowe miejsce na kulinarnej mapie Warszawy.
Przekaż swoją aplikację
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj
Podobne ogłoszenia
-
Od Zaraz
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Pracownik biurowy
Rekrutacja stacjonarna
-
Od Zaraz
Praca za granicą
Pełen etat
Praca stacjonarna
Wymagane doświadczenie w pracy
Niemiecki A1
Angielski A1
Pracownik fizyczny
Rekrutacja telefoniczna
Rekrutacja stacjonarna
Rekrutacja przez agencję zatrudnienia
Wakaty: 5
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna