logo
Nowe
02.12.2024

Customer Service Team Leader

logo
WeNet sp. z o.o.

Customer Service Team Leader

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Towarowa 35, Poznań, wielkopolskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna

Opis

  • Rozwój kompetencji i umiejętności zespołu, niezbędnych w zakresie realizacji strategii,
  • Motywowanie i wspieranie pracowników poprzez m.in. prowadzenie i organizację szkoleń,
  • Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności pracy zespołu,
  • Planowanie i nadzór nad realizowaniem zadań członków zespołu ,
  • Współpracę z pozostałymi działami w firmie celem zwiększenia potencjału rozwojowego Grupy,
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów, a także udoskonalanie standardów,

Mile widziane

  • Wysoce rozwinięte zdolności komunikacyjne i przywódcze,
  • Umiejętności analityczne, komunikacyjne wraz z umiejętności wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań,
  • Zdolność budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów w dynamicznym środowisku,
  • Znajomość j.angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami,
  • Doświadczenie/zainteresowanie branżą digital marketingu oraz znajomość narzędzi analitycznnych,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnym obszarze,

Benefity

  • Rozwój poprzez uczestnictwo w wewnętrznych szkoleniach oraz rekrutacjach,
  • inicjatywy dobroczynne
  • Pełna wyzwań praca, dającą możliwość rozwoju swoich kompetencji,
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • Realny wpływ na budowanie jakości obsługi klienta w organizacji,
  • Pracę w perspektywicznej firmie, w szybko rozwijającej się branży marketingu internetowego,
  • program rekomendacji pracowników
  • Szkolenia z produktów marketingu online – nie musisz ich znać, przekażemy Ci niezbędną wiedzę,
  • elastyczny czas pracy
  • Pracę w zespole specjalistów/ ludzi pełnych pasji oraz wiedzy, którą chętnie się dzielą,
  • Dostęp do benefitów pracowniczych,
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
WeNet sp. z o.o. Customer Service Team Leader

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.