edrone Sp. z o.o.

Customer Success Specialist

Zapisz
Wynagrodzenie
4 300,00 - 5 800,00 PLN Brutto
Miesięcznie Umowa o pracę
4 300,00 - 5 800,00 PLN Brutto
Miesięcznie Umowa zlecenie
Miejsce zatrudnienia
ul. Lekarska 1, Kraków, Małopolskie, Polska
Typ pracy:
Praca stacjonarna
Praca hybrydowa
Kategorie:
E-commerce (handel internetowy)
Inne:
Pełen etat
Bez wymaganego doświadczenia w pracy
Opis stanowiska
  • Analiza potrzeb bieżących problemów i potrzeb klientów oraz współtworzenie i realizacja strategii utrzymania klienta w firmie
  • Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie ich do odpowiednich osób/ działów
  • Dosprzedaż produktów i usług
  • Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo, szkolenie oraz inspirowanie
  • Przygotowanie materiałów inspirujących wspólnie z działem Customer Care
  • Prowadzenie szkoleń i webinarów
  • Komunikacja z klientami poprzez różne kanały (telefon, spotkania video oraz mail)
  • Nawiązywanie & budowanie długotrwałych relacji z klientami, ich opieką na różnych etapach ich współpracy w edrone
Wymagania (oczekiwane)
  • Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem 🦾
  • Posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (+B1/B2)
  • Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura🌿
  • Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
  • Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
  • U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
  • Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!
Wymagania (mile widziane)
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
  • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i webinarów
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!
  • Posiadasz doświadczenie z tworzeniem sukcesu klienta, zarządzaniem jego kontem
Korzyści dla kandydata
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • brak dress code’u
  • Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
  • prywatna opieka medyczna
  • Platforma Well-Being Mindgram
  • Konkurencyjne wynagrodzenie 4300-5800 brutto przy Umowie o Pracę lub 4300-5800 brutto przy Umowie Zlecenie (wybór należy do Ciebie!)
  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego i portugalskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy 💪
  • Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
  • Pracę z dużymi firmami eCommerce z Polski
  • dofinansowanie nauki języków
  • siłownia w biurze
O firmie

Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie sukcesu naszych klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Success Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich pierwszych sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!

🔎 Nasz Produkt:

Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych. Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.

Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.