logo
Od zaraz
31.12.2024

Desktop Support Engineer

logo
Sharp Brains

Desktop Support Engineer

Umowa o dzieło:
10 000,00 - 12 000,00 PLN / mies. Brutto
B2B:
8 000,00 - 10 000,00 PLN / mies. Netto
Umowa na zastępstwo:
8 000,00 - 10 000,00 PLN / mies. Brutto
Lokalizacja: ul. Marynarki Polskiej 163, Gdańsk, pomorskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Ensure all issues are properly logged
  • Perform network troubleshooting, particularly on VPN connections and wireless configurations, integrating with Zscaler.
  • Handle VIP users request wherever necessary and resolve the issues on priority
  • Maintain good relationships with clients
  • Provide timely resolutions for hardware and software issues, ensuring user satisfaction.
  • Prioritize and manage several open issues at one time
  • Properly escalate unresolved issues to appropriate internal teams (e.g. software developers)
  • Document technical knowledge in the form of KB Articles
  • Refer to internal knowledge bases or external resources to provide accurate tech solutions
  • Asset management and tracking using ServiceNow (SNOW) for accurate inventory control.
  • Provide prompt and accurate feedback to customers
  • Prepare accurate and timely reports
  • Diagnose and troubleshoot technical issues, including account setup, network configuration, software and hardware issues
  • Follow up with clients to ensure their IT systems are fully functional after troubleshooting
  • Deliver hands-on support for a range of hardware including PCs, laptops, and peripherals in a mixed Windows and Mac environment, using SCCM and JAMF.

Mile widziane

  • Hands-on experience with Windows/Linux/Mac OS environments
  • Excellent problem-solving and communication skills
  • Experience level : 2 – 3 years of Technical experience in Windows and Mac
  • Proficient in managing and troubleshooting Windows and Mac hardware and software; skilled in using SCCM for Windows and JAMF for Macs.
  • Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal
  • Proven work experience as a Technical Support Engineer, Desktop Support Engineer, IT Help Desk Technician or similar role
  • Familiarity with ITSM tools like ServiceNow, JIRA for ticket management.
  • Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Sharp Brains Desktop Support Engineer

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.