logo
Od zaraz
31.12.2024

Desktop Support Engineer

logo
Sharp Brains

Desktop Support Engineer

Umowa o dzieło:
8 000,00 - 10 000,00 PLN / mies. Brutto
B2B:
8 000,00 - 10 000,00 PLN / mies. Netto
Umowa na zastępstwo:
8 000,00 - 10 000,00 PLN / mies. Brutto
Lokalizacja: ul. Postępu 21, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Refer to internal knowledge bases or external resources to provide accurate tech solutions
  • Prioritize and manage several open issues at one time
  • Follow up with clients to ensure their IT systems are fully functional after troubleshooting
  • Asset management and tracking using ServiceNow (SNOW) for accurate inventory control.
  • Prepare accurate and timely reports
  • Deliver hands-on support for a range of hardware including PCs, laptops, and peripherals in a mixed Windows and Mac environment, using SCCM and JAMF.
  • Perform network troubleshooting, particularly on VPN connections and wireless configurations, integrating with Zscaler.
  • Provide timely resolutions for hardware and software issues, ensuring user satisfaction.
  • Properly escalate unresolved issues to appropriate internal teams (e.g. software developers)
  • Document technical knowledge in the form of KB Articles
  • Maintain good relationships with clients
  • Handle VIP users request wherever necessary and resolve the issues on priority
  • Provide prompt and accurate feedback to customers
  • Ensure all issues are properly logged
  • Diagnose and troubleshoot technical issues, including account setup, network configuration, software and hardware issues

Mile widziane

  • Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal
  • Proficient in managing and troubleshooting Windows and Mac hardware and software; skilled in using SCCM for Windows and JAMF for Macs.
  • Familiarity with ITSM tools like ServiceNow, JIRA for ticket management.
  • Hands-on experience with Windows/Linux/Mac OS environments
  • Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products
  • Proven work experience as a Technical Support Engineer, Desktop Support Engineer, IT Help Desk Technician or similar role
  • Experience level : 2 – 3 years of Technical experience in Windows and Mac
  • Excellent problem-solving and communication skills
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Sharp Brains Desktop Support Engineer

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.