To ogłoszenie
nie jest już aktywne

Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.

Od zaraz
28.02.2025

Helpdesk (L1)

logo
Connectis_

Helpdesk (L1)

Umowa zlecenie:
7 500,00 - 11 000,00 PLN / mies. Brutto
B2B:
7 500,00 - 11 000,00 PLN / mies. Netto
Lokalizacja: ul. Kamienna 21, Kraków, małopolskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca stacjonarna
  • Rekrutacja on-line

Opis

  • Usuwanie usterek i awarii Stacji Roboczych użytkowników biurowych (komputer, laptop) i sprzętu biurowego.
  • Instalacja, reinstalacja i deinstalacja Oprogramowania Standardowego zgodnie z przyjętymi politykami oraz weryfikacja dostępności licencji zgodnie z instrukcjami.
  • Przekazywanie incydentów i wniosków nie będących w zakresie odpowiedzialności Helpdesku do Service Desk.
  • Nadawanie, modyfikacja i odbieranie uprawnień użytkownika do zasobów informatycznych Zamawiającego na podstawie obowiązujących i przyszłych procedur.
  • Rozwiązywanie bieżących problemów w działaniu systemu operacyjnego MS Windows, Mac OS oraz Oprogramowania Standardowego zainstalowanego na Stacjach Roboczych użytkowników końcowych.

Wymagania

  • Biegłość w obsłudze pakietu Office 365, w tym aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint i Outlook.
  • Minimum 2 letnie doświadczenie komercyjne na stanowisku Helpdesk (L1).
  • Znajomość Mac OS i Linux.
  • Znajomość systemów mobilnych Android oraz iOS.
  • Ogólna wiedza techniczna na temat budowy komputerów oraz umiejętność diagnozowania problemów sprzętowych.
  • Bardzo dobra znajomość systemu Windows.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • Rozwój kariery i długofalową współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Szybki i zdalny proces.
  • Możliwość uczestnictwa w spotkaniach integracyjnych oraz meetupach technologicznych, gdzie będziesz mógł/mogła dzielić się wiedzą i doświadczeniem.
  • Forma współpracy: B2B lub UZ, najchętniej student.
  • Pracę z biura w Krakowie.

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.