To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Helpdesk (L1)
Helpdesk (L1)

Helpdesk (L1)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line

Connectis_
Podobne ogłoszenia
Opis
- Usuwanie usterek i awarii Stacji Roboczych użytkowników biurowych (komputer, laptop) i sprzętu biurowego.
- Instalacja, reinstalacja i deinstalacja Oprogramowania Standardowego zgodnie z przyjętymi politykami oraz weryfikacja dostępności licencji zgodnie z instrukcjami.
- Przekazywanie incydentów i wniosków nie będących w zakresie odpowiedzialności Helpdesku do Service Desk.
- Nadawanie, modyfikacja i odbieranie uprawnień użytkownika do zasobów informatycznych Zamawiającego na podstawie obowiązujących i przyszłych procedur.
- Rozwiązywanie bieżących problemów w działaniu systemu operacyjnego MS Windows, Mac OS oraz Oprogramowania Standardowego zainstalowanego na Stacjach Roboczych użytkowników końcowych.
Wymagania
- Biegłość w obsłudze pakietu Office 365, w tym aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint i Outlook.
- Minimum 2 letnie doświadczenie komercyjne na stanowisku Helpdesk (L1).
- Znajomość Mac OS i Linux.
- Znajomość systemów mobilnych Android oraz iOS.
- Ogólna wiedza techniczna na temat budowy komputerów oraz umiejętność diagnozowania problemów sprzętowych.
- Bardzo dobra znajomość systemu Windows.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- Rozwój kariery i długofalową współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Szybki i zdalny proces.
- Możliwość uczestnictwa w spotkaniach integracyjnych oraz meetupach technologicznych, gdzie będziesz mógł/mogła dzielić się wiedzą i doświadczeniem.
- Forma współpracy: B2B lub UZ, najchętniej student.
- Pracę z biura w Krakowie.