- Strona główna /
- Lista ogłoszeń /
- Key Account Manager (m/k)
Key Account Manager (m/k)
- Wynagrodzenie
-
Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę
- Miejsce zatrudnienia
-
Jelcz-Laskowice (powiat oławski), Dolnośląskie, Polska
- Opis stanowiska
-
- zapewnienie najlepszej usługi zarządzania kluczowymi klientami,
- komunikowanie się z klientami i wewnętrznie w celu wyjaśnienia i określenia zakresu RFQ,
- monitorowanie zmian w projekcie,
- ścisła współpraca z działami obsługi klienta i planowania,
- przygotowywanie corocznych przeglądów biznesowych (dane dotyczące sprzedaży w stosunku do prognoz, cen, wniosków o zmianę itp.),
- utrzymywanie i aktualizowanie cenników,
- obliczanie dodatkowych kosztów i zmiana pierwotnej oferty dla klienta,
- analiza zapytań ofertowych, kosztorysowanie i przygotowywanie ofert,
- pozyskiwanie nowych projektów od obecnych klientów,
- przygotowanie kalkulacji kosztów całkowitych,
- przegląd i dostosowanie oferty po otrzymaniu informacji zwrotnej od klienta.
- przygotowanie projektu oferty,
- Wymagania (mile widziane)
-
- doświadczenie w zarządzaniu produktem, w szczególności w pracy nad strukturą produktu i kalkulacją kosztów,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- gotowość do pracy w międzynarodowym środowisku,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- gotowość do pracy stacjonarnej przez pierwsze 6 m-cy, później hybrydowej.
- doświadczenie minimum 3 lata na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- gotowość do krótkich wyjazdów służbowych do krajów Europy zachodniej oraz Skandynawii,
- Korzyści dla kandydata
-
- napoje
- bony towarowe
- dofinansowanie do pakietu medycznego premium,
- karty podarunkowe,
- dofinansowanie do wakacji,
- komputer do użytku prywatnego
- dofinansowanie wypoczynku
- możliwość korzystania z siłowni biurowej,
- siłownia w biurze
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z zakładem produkcyjnym,
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- konkurencyjne wynagrodzenie zależne od dotychczasowego doświadczenia,
- dofinansowanie zajęć sportowych
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- dofinansowanie karty sportowej,
- parking dla pracowników
- kawa / herbata
- narzędzia: telefon, laptop (również do użytku prywatnego).
- O firmie
-
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Przekaż swoją aplikację
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj
Podobne ogłoszenia
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Wymagane doświadczenie w pracy
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna