- Strona główna /
- Lista ogłoszeń /
- Kierownik Biura Zarządu
Kierownik Biura Zarządu
To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.
- Wynagrodzenie
-
Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę
- Miejsce zatrudnienia
-
ul. Mariana Adamkiewicza 6A, Pieńków (powiat nowodworski), Mazowieckie, Polska
- Opis stanowiska
-
- Zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwijania zespołu, ustalania priorytetów, motywowania, rekrutowania, derekrutowania;
- Zapewnianie terminowego obiegu korespondencji i dokumentacji, przygotowywanie pism, formularzy itp., nadzór nad skrzynką elektroniczną Przełożonego, oraz kopiowanie i archiwizowanie materiałów i dokumentów;
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Przełożonego.
- Koordynowanie organizacji podróży służbowych Przełożonego, przygotowanie agendy, nadzór nad prawidłowym przebiegiem, rozliczanie podróży;
- Zapewnianie terminowej i jakościowej komunikacji elektronicznej i ustnej Przełożonego/Zespołu Zarządzającego ze wszystkimi Obszarami Biznesowymi Organizacji;
- Koordynowanie organizacji spotkań Zespołu Zarządzającego, przygotowywanie notatek i sprawozdań po spotkaniach Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego, w szczególności prowadzenie kalendarzy, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, udział w wybranych spotkaniach z udziałem Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego oraz zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługa;
- Wsparcie asystenckie codziennej pracy Przełożonego;
- Przygotowywanie prezentacji, zestawień, raportów dla potrzeb Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego;
- Wymagania (oczekiwane)
-
- Umiejętność szukania rozwiązań w trudnych i niestandardowych sytuacjach.
- Umiejętność prowadzenia projektów;
- Elastyczności, dyspozycyjności, zaradność;
- Minimum 5 lat doświadczenia w roli Kierownika Biura Zarządu/ Asystentki Biura Zarządu w firmie o profilu właścicielskim;
- Umiejętności analityczne;
- Doświadczenie w prowadzeniu kalendarza, organizowaniu spotkań i podróży służbowych;
- Wysokie kompetencji w zakresie obsługi klienta z naciskiem na świetną komunikację;
- Wykształcenie wyższe;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (poziom B2+);
- Umiejętności pracy pod presją czasu i wysoka odporność na stres;
- Nastawienie na cel i osiąganie wyników;
- Bardzo dobra znajomości MS Office (Teams, Excel, Power Point);
- Korzyści dla kandydata
-
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- dofinansowanie zajęć sportowych
- spotkania integracyjne
- prywatna opieka medyczna
- Atrakcyjne benefity dla Współpracownika i Jego bliskich osób ( np. opieka medyczna, Cafeteria Motivizer, dofinansowania do nauki języków obcych).
- program rekomendacji pracowników
- Pracę pełną pasjonujących wyzwań w jednej z najszybciej rozwijających się polskich Firm Farmaceutycznych;
- dodatkowe świadczenia socjalne
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole;
- możliwość pracy zdalnej
- Narzędzia niezbędne do wykonania pracy ( w tym samochód służbowy);
- opieka stomatologiczna
- parking dla pracowników
- Atrakcyjny system motywacyjny;
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- siłownia w biurze
- ubezpieczenie na życie
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez realizację ciekawych zadań i uczestnictwo w różnorodnych projektach oraz niezbędnych do rozwoju szkoleniach;
- O firmie
- Adamed to firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, która produkuje około 500 produktów oferowanych pacjentom w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 2700 pracowników. Od 20 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową.
Podobne ogłoszenia
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Wymagane doświadczenie w pracy
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna