- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Kierownik działu szkoleń Call Center
Kierownik działu szkoleń Call Center
Kierownik działu szkoleń Call Center
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
EPG Sp. z o.o
Podobne ogłoszenia
Opis
- Budowanie pozytywnej atmosfery i zaangażowania wśród pracowników.
- Ścisła współpraca z liderami zespołów.
- Tworzenie i wdrażanie kompleksowych programów szkoleniowych dla konsultantów Call Center.
- Zarządzanie podległym zespołem specjalistów ds. szkoleń, w tym planowanie ich pracy, ustalanie priorytetów oraz wsparcie w realizacji celów.
- Rozliczanie podległych pracowników z wykonanych zadań oraz zapewnienie regularnej oceny ich efektywności.
- Monitorowanie wyników pracy zespołu po szkoleniach i rekomendowanie działań poprawiających efektywność.
- Analiza potrzeb szkoleniowych oraz monitorowanie efektywności szkoleń.
- Opracowywanie materiałów szkoleniowych i narzędzi wspierających rozwój pracowników.
Mile widziane
- Kreatywność, inicjatywa i zdolność do motywowania innych.
- Znajomość nowoczesnych metod szkoleniowych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w środowisku Call Center.
Benefity
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Dofinansowaną Kartę Multisport.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Szkolenia oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy.
- spotkania integracyjne
- elastyczny czas pracy
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- Pracę od poniedziałku do piątku.
- Świetną lokalizację biura – blisko SKM Wyścigi 8 minut pieszo.
- Zatrudnienie na podstawie B2B lub UOP.
- Prywatną opiekę medyczną.
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.