PGP HUB Sp. z o.o.

Marketing Technology Consultant

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. Domaniewska 44A, Warszawa, Mazowieckie, Polska
Sposób rekrutacji:
Rekrutacja on-line
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
Marketing / PR / media
Inne:
Od zaraz
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Współpraca z ekspertami z zespołu TAAG (Technology and Activation Groupe) w celu opracowania rozwiązania i dopasowania oferty;
  • Analizowanie potrzeb biznesowych naszych klientów i doradztwo w zakresie technologicznych rozwiązań marketingowych;
  • Prowadzenie projektów z siecią, dostawcami i partnerami;
  • Tworzenie prezentacji produktowych i sprzedażowych opartych o rozwiązania YOTTA odpowiadających na potrzeby biznesu;
  • Bycie na bieżąco ze zmianami produktów i nowościami na rynku rozwiązań AdTech/MarTech.
Wymagania (mile widziane)
  • Znasz stack Google Marketing Platform - sposób działania narzędzi, kluczowych features i ich wykorzystania w kampaniach klienta;
  • Rozumiesz przepływ danych i integrację technologii;
  • Znasz pojęcia first-party, second-party i third party data, sposoby wykorzystania danych oraz rozwiązania cookieless;
  • Możesz pochwalić się praktyczną znajomością przynajmniej jednego narzędzia ze stacku GMP lub Adform;
  • Posiadasz umiejętność tłumaczenia technicznych zagadnień w prosty sposób z fokusem na korzyści biznesowe;
  • Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z technologią marketingową lub marketingiem po stronie agencji, klienta lub firmą konsultingową (związanych z inicjatywami technologii marketingowych);
  • Lubisz współpracę z klientami – zarówno tymi wewnętrznymi jak i zewnętrznymi;
  • Potrafisz komunikować się w języku angielskim płynnie i bez stresu.
  • Znajomość innych systemów AdTech np. Adobe, Adform, Salesforce, Marketing Automation, Data Management Platform.
Korzyści dla kandydata
  • Dużą elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym);
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
  • dofinansowanie nauki języków
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);
  • Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii.
  • brak dress code’u
  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • jeden krótszy dzień pracy
  • spotkania integracyjne
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru
  • inicjatywy dobroczynne
  • preferencyjne pożyczki
  • dofinansowanie wypoczynku
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home;
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • program rekomendacji pracowników
  • prywatna opieka medyczna
  • kawa / herbata
  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi;
O firmie

Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) czy departamenty specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.

YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii. Specjalizujemy się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych. Jesteśmy częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opieramy na wieloletniej współpracy z klientami agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych. W agencji YOTTA potrafimy patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Poprzez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu Klientów.

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.