PGP HUB Sp. z o.o.

Media Manager w agencji PR

To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. Domaniewska 42, Warszawa, Mazowieckie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
Marketing / PR / media
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Prowadzenie regularnych szkoleń dla zespołu z zakresu dostępnych oraz nowych rozwiązań płatnej współpracy z mediami
  • Przygotowywanie estymacji, wycen, harmonogramów i rekomendacji działań w zakresie płatnych mediów
  • Uczestnictwo w spotkaniach statusowych i briefingach
  • Nadzór nad egzekucją kampanii mediowych - monitorowanie, analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie kampanii
  • Współpraca z przedstawicielami innych agencji mediowych i kreatywnych z grupy w modelu Power of One.
  • Współpraca z rynkami CEE w języku angielskim
  • Tworzenie i implementacja strategii mediowych obejmujących rekomendowanie oraz dobór narzędzi i rozwiązań mediowych (online i offline) dla konsultantów agencji oraz klientów
  • Udział w procesach pozyskiwania nowych klientów oraz prezentacja przygotowanych ofert i rozwiązań
  • Budowanie długofalowej relacji z klientem i wydawcami
  • Przygotowywanie analiz mediowych, grup docelowych i touchpointów oraz planowanie optymalnej orkiestracji mediów płatnych
  • Doradztwo i konsultacja ofert i rozwiązań przygotowywanych przez inne zespoły agencji, w tym aktywny udział w burzach kreatywnych
Wymagania (mile widziane)
  • Chęć budowania i rozwoju własnego zespołu
  • Komunikatywność i proaktywne podejście
  • Umiejętność dobrej prezentacji rekomendowanych rozwiązań i ofert sprzedażowych
  • Znajomość narzędzi do analizy i monitorowania kampanii
  • Proaktywne rekomendowanie rozwiązań paidowych przy procesie ofertowania agencji oraz przygotowywanie trafnych estymacji, wycen i rekomendacji działań
  • Zdolności analityczne i dobre umiejętności komunikacyjne
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Zdolność do pracy w zespole oraz doświadczenie w procesach przetargowych
  • Znajomość rozwiązań wykorzystywanych w działaniach B2C i B2B
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy przy kilku projektach równolegle, znajomość rozwiązań Agile będzie atutem
  • Doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów: Digital, Display, GDN, Portale i prasa, OOH, Radio, TV
  • Umiejętność negocjowania warunków współpracy z mediami
  • Poziom seniora z doświadczeniem w samodzielnym rekomendowaniu konkretnych rozwiązań klientom
  • Otwartość na poszukiwanie nowych i niestandardowych rozwiązań – zarówno narzędzi jak i procesów, wykorzystywanie doświadczenia z różnych branż
  • Nastawienie na rozwój, strategiczne myślenie
  • Doświadczenie w branżach lub rozumienie specyfiki sektorów FMCG, retail, technologie, przemysł i energetyka
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi i ich planowania
Korzyści dla kandydata
  • dofinansowanie wypoczynku
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
  • program rekomendacji pracowników
  • Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie nauki języków
  • prywatna opieka medyczna
  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Pracę hybrydową
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru
O firmie

Publicis Consultants jest agencją doradztwa komunikacyjnego należącą do Publicis Groupe - jednej z największych na świecie sieci komunikacyjnych. Zapewniamy strategiczne i kompleksowe doradztwo Public Relations. Specjalizujemy się w zakresie PR korporacyjnego i produktowego. Prowadzimy także kampanie CSR oraz realizujemy Zintegrowane Kampanie Komunikacyjne oferując przy tym pełne spektrum narzędzi z obszaru PR i e-PR. Doradzamy naszym klientom jak prowadzić działalność biznesową z dbałością o reputację, jak również wspieramy ich w zarządzaniu kryzysowym.

Naszą misją jest budowanie silnych marek oraz długotrwałych relacji biznesowych opartych na zaufaniu, współpracy i skutecznej komunikacji.

Publicis Consultants posiada szerokie doświadczenie komunikacyjne odpowiadając za komunikację znanych światowych marek, jak również na co dzień doradzając przedstawicielom podmiotów różnych sektorów gospodarczych - zarówno prywatnych przedsiębiorstw, jak i instytucji publicznych. Agencja znajduje się w rankingu największych agencji PR prowadzonym przez Związek Firm Public Relations i plasuje się w Top 15.

Dzięki pełnemu wdrożeniu modelu Power of One, Publicis Groupe w Polsce stał się zintegrowaną i spójną wewnętrznie platformą, dającą naszym pracownikom dostęp do wiedzy i innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych, a klientom do usług, kompetencji i talentów wspierających ich biznes.

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.