- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Menadżer ds. rozwoju biznesu
Menadżer ds. rozwoju biznesu

Menadżer ds. rozwoju biznesu
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

Mb Recycling Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp.k.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami oraz negocjowanie warunków sprzedaży.
- Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z procesami sprzedaży.
- Współpraca z klientami biznesowymi w zakresie sprzedaży produktów objętych systemem kaucyjnym.
- Wdrażanie i monitorowanie procesów sprzedaży w ramach systemu kaucyjnego.
- Monitorowanie rynku, identyfikowanie nowych możliwości sprzedaży oraz rekomendowanie działań mających na celu rozwój systemu kaucyjnego.
- Analizowanie wyników sprzedaży i raportowanie do przełożonych.
- Wsparcie w organizacji i prowadzeniu szkoleń dla partnerów biznesowych z zakresu funkcjonowania systemu kaucyjnego.
- Przeprowadzanie działań promujących system kaucyjny, udział w eventach branżowych.
Wymagania
- Umiejętność przeprowadzania analizy rynku i konkurencji, a także tworzenia i analizowania raportów sprzedażowych oraz prognoz.
- Znajomość rynku producentów napojów.
- Rozwiązywanie problemów klientów, proaktywne podejście do identyfikowania potrzeb klientów, zdolność do zarządzania trudnymi sytuacjami i negocjowania warunków
- Umiejętność zarządzania dokumentacją elektroniczną oraz prowadzenia e-mailowej korespondencji z klientami.
- Wykształcenie średnie, preferowane wyższe (zarządzanie, marketing, ekonomia, logistyka).
- Minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta B2B (preferowane w sektorze FMCG, e-commerce, logistycznym).
- Umiejętność budowania długoterminowych relacji z partnerami oraz prowadzenia negocjacji handlowych, przygotowywania ofert i umów.
- Zdolność do pracy w zespole, współpracy z różnymi działami (marketing, logistyka, obsługa klienta) oraz efektywnego przekazywania informacji.
- Bardzo dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel), a także znajomość systemów CRM, ERP lub innych narzędzi wspomagających sprzedaż i obsługę klienta.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i prezentacyjne, zarówno w kontaktach z klientami, jak i w komunikacji wewnętrznej w firmie.
Oferujemy
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów.
- Pracę w rozwijającej się firmie z branży systemów kaucyjnych.
- Szkolenia i rozwój zawodowy.
- Narzędzia pracy: (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży.
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.