Solid Security Sp. z o.o.

Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego

To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa zlecenie

Miejsce zatrudnienia
Warszawa, Mazowieckie, Polska
Typ pracy:
Praca stacjonarna
Kategorie:
Marketing / PR / media
Inne:
Pełen etat
Bez wymaganego doświadczenia w pracy
Opis stanowiska
  • Analiza i interpretacja danych z GA4.
  • Prowadzenie profili firmowych na innych platformach społecznościowych, takich jak Instagram, LinkedIn, TikTok itp.
  • Prowadzenie profili firmowych na Facebooku, opracowywanie strategii.
  • Umiejętność pracy z grafiką, w tym tworzenie grafik reklamowych, banerów, postów na social media, wideo-contentu i innych elementów wizualnych przy użyciu Canvy i Photoshop.
  • Konfiguracja i kontrola kodów śledzenia na stronie internetowej - Pixel.
  • Budowanie krótko i długo terminowych strategii marketingowych dla Social Media.
  • Tworzenie i prezentowanie raportów marketingowych i analiz z prowadzonych działań.
  • Planowanie, tworzenie i monitorowanie kampanii reklamowych w Facebook Ads.
  • Zarządzanie projektem, w tym planowanie i kontrolowanie czasu pracy.
Wymagania (oczekiwane)
  • Doświadczenie w zarządzaniu firmowymi stronami na Facebooku, w tym tworzenie i planowanie postów, analiza statystyk i monitorowanie zaangażowania użytkowników.
  • Rozumienie segmentacji i targetowania grup docelowych na Facebooku.
  • Znajomość narzędzi reklamowych na Facebooku i umiejętność tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych.
  • Kreatywność w generowaniu pomysłów na wideo oraz umiejętność dostosowania treści do grupy docelowej.
  • Zdolności twórcze i umiejętność tworzenia innowacyjnych i atrakcyjnych treści wideo dostosowanych do specyfiki platform Instagram i TikTok.
  • Umiejętność montażu i edycji wideo oraz wykorzystania narzędzi do tworzenia efektów specjalnych.
  • Umiejętność monitorowania trendów i zmian w algorytmie Facebooka oraz dostosowywanie strategii odpowiednio do tych zmian..
  • Znajomość trendów wizualnych i formatów wideo popularnych na tych platformach.
  • Umiejętność analizy danych reklamowych i dostosowywania strategii na podstawie wyników.
  • Umiejętność opracowywania strategii publikacji treści, w tym wykorzystywanie narzędzi do planowania i automatyzacji postów.
  • Znajomość najlepszych praktyk dotyczących tworzenia i optymalizacji treści oraz reklam na Facebooku.
Wymagania (mile widziane)
  • Umiejętność monitorowania konkurencji i śledzenia trendów w branży marketingu internetowego.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Znajomość podstawowych narzędzi graficznych do tworzenia grafik reklamowych i wizualizacji treści.
  • Kreatywność, innowacyjne podejście do pracy i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
  • Umiejętność pisania skutecznych i atrakcyjnych tekstów reklamowych.
Korzyści dla kandydata
  • Pakiet szkoleń branżowych.
  • Dostęp, na preferencyjnych warunkach, do ubezpieczenia zdrowotnego i karty sportowej.
  • Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.