PGP HUB Sp. z o.o.

Programmatic Manager

To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. Domaniewska 44, Warszawa, Mazowieckie, Polska
Sposób rekrutacji:
Rekrutacja on-line
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
Marketing / PR / media
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Zarządzanie zespołem specjalistów (delegowanie zadań, wsparcie merytoryczne, motywowanie, dbanie o rozwój podwładnych),
  • Odpowiedzialność biznesowa za współpracę z Klientami oraz zespołami w ramach agencji – w tym spotkania strategiczne,
  • Nadzór nad jakością kampanii w ujęciu krótko i długookresowym,
  • Rola partnera i innowatora w pracy z własnym zespołem.
Wymagania (mile widziane)
  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze reklamy Programmatic – wymagana jest wiedza ekspercka,
  • Umiejętność przygotowywania trafnych estymacji, wycen i rekomendacji działań,
  • Znajomość Excel i Power Point na poziomie zaawansowanym.
  • Doświadczenie w planowaniu, wdrażaniu, realizacji i raportowaniu kampanii Paid Social (Facebook, Instagram, Messenger Audience Network),
  • Dobra organizacja pracy i systematyczność,
  • Wiedza marketingowa i mediowa, znajomość trendów ad-tech i Programmatic,
  • Znajomość platform GMP (ex Doubleclick),
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji na bardzo wysokim poziomie i bardzo dobra umiejętność bronienia rekomendacji przed klientem,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Język angielski na poziomie bardzo dobrym,
  • Doświadczenie w pracy na kliencie hubowym.
Korzyści dla kandydata
  • jeden krótszy dzień pracy
  • dofinansowanie wypoczynku
  • inicjatywy dobroczynne
  • Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
  • spotkania integracyjne
  • prywatna opieka medyczna
  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • program rekomendacji pracowników
  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
  • dofinansowanie nauki języków
  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
  • dofinansowanie biletów do kina, teatru
  • Jeśli interesuje Cię praca zdalna, hybrydowa lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • brak dress code’u
  • Międzynarodowe środowisko pracy
O firmie

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych,

e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na

zaawansowanej analityce. W 2020 roku otrzymaliśmy tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Na co dzień z sukcesami łączymy najnowsze technologie z kreatywnością,

co pozwala nam realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak

i globalnych Klientów, często w roli HUBu. Nasz zespół składa się z ponad 150 profesjonalistów, którzy pracują nad skutecznością i jakością

strategii oraz działań digitalowych, zwiększających przychody ze sprzedaży naszych Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE. Performics jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA "The Qualitative Evaluation Poland" 202

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.