Adecco Poland Sp. z o.o.

Sales Manager

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
Radomsko (powiat radomszczański), Łódzkie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
Sprzedaż
Inne:
Od zaraz
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów B2B i nawiązywanie z nimi kontaktu w celu poszerzenia bazy klientów i rozwoju firmy.
  • Zapewnianie szybkiego przetwarzania zamówień klientów zgodnie ze standardami Grupy Union.
  • Utrzymywanie zaangażowania w świadczenie wysokiej jakości usług i wsparcia klientów, współpraca z działami produkcji, planowania i logistyki w celu zapewnienia terminowej dostawy produktów.
  • Nadzorowanie i kierowanie małym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta w celu osiągnięcia celów sprzedażowych i zapewnienia doskonałej obsługi klienta.
  • Pełnienie funkcji głównego punktu kontaktowego dla cenionych międzynarodowych klientów B2B w sektorze higieny.
  • Przekazywanie interesariuszom konstruktywnej informacji zwrotnej i spostrzeżeń z interakcji z klientami.
  • Zapewnianie opieki mentorskiej i wsparcia dla rozwoju zawodowego członków zespołu.
  • Stosowanie skutecznych strategii sprzedażowych w celu maksymalizacji przychodów i penetracji rynku.
  • Ułatwianie bezproblemowej komunikacji i współpracy między działami wewnętrznymi w celu optymalizacji operacyjnej wydajności i zadowolenia klientów.
Wymagania (mile widziane)
  • Doświadczenie: około 10 lat w zarządzaniu sprzedażą B2B lub obsługą klienta, z udokumentowaną historią sukcesów i osiągnięć.
  • Umiejętności interpersonalne: Silne zdolności przywódcze, komunikacyjne i rozwiązywania problemów.
  • Wykształcenie: co najmniej dyplom ukończenia szkoły średniej lub równoważny.
  • Umiejętności techniczne: Biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook).
  • Mile widziane doświadczenie w branży higienicznej.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
Korzyści dla kandydata
  • ubezpieczenie na życie
  • Benefity pozapłacowe w postaci prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, ZFŚS,
  • Dofinansowanie do posiłków
  • możliwość pracy zdalnej
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z Naszym Klientem
  • Pracę w firmie będącej czołowym producentem i dostawcą na rynku międzynarodowym
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • Atrakcyjnej wynagrodzenie + premie
O firmie

Adecco jest światowym liderem branży doradztwa personalnego, usług i rozwiązań HR. Jest częścią The Adecco Group, obecnego w 60 krajach na całym świecie. Ma ponad 50 lat doświadczenia w branży rekrutacyjnej. W Polsce działa od 1994 roku. Od tego czasu zatrudniło setki tysięcy pracowników i otworzyło w naszym kraju ponad 45 biur. W bazie Adecco znajduje się ponad 350 tysięcy kandydatów.

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.