USP Zdrowie

Senior Brand Manager

To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. Poleczki 35, Warszawa, Mazowieckie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
Marketing / PR / media
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Pełna odpowiedzialność za P&L marki: samodzielne, kompleksowe zarządzanie planem aktywności, budżetem marki, strategią promocji, strategią cenową
  • Odpowiedzialność za krótko- i długoterminowy profitowy wzrost sprzedaży i wzrost udziału rynkowego swojej marki poprzez realizację celów biznesowych
  • Przygotowywanie rekomendacji i wdrażanie działań w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów oraz szybkie i elastyczne dopasowanie aktywności do bieżących potrzeb
  • Bliska współpraca z zespołem Customer&Shopper Marketingu oraz Działem Sprzedaży: umiejętne operowanie priorytetami, wyznaczanie celów, rozliczanie z aktywności
  • Przygotowanie wyróżnialnej, efektywnej szerokozasiegowej platformy komunikacyjnej (ATL)
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, dom mediowy, studia produkcyjne etc.)
  • Zarządzanie kompleksowym portfolio marki: w tym umiejętne zarządzanie priorytetami, dopasowaniem wariantów pod potrzeby konsumenta
  • Budowanie planu aktywności w dedykowanych kanałach sprzedaży: aptecznym i poza aptecznym
  • Opracowywanie na bazie wiedzy o konsumencie i rynku długoterminowej strategii marki, w tym rozwój portfela produktowego
Wymagania (oczekiwane)
  • Proaktywna postawa, inicjatywa w działaniu, wytrwałość i upór w dążeniu do celu
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, w tym doskonałe umiejętności prezentacji, przekonywania
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analizy oraz syntezy danych
  • Min. 5-letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką w firmie farmaceutycznej i/lub FMCG
  • Wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze zarówno w kontekście prowadzenia złożonych tematów jak i motywowania zespołu do działania
  • Doświadczenie potwierdzone sukcesami w przygotowaniu i wdrażaniu nowych marek lub produktów
  • Doskonałe zdolności organizacyjne
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Otwartość, ciekawość i dociekliwość
  • Umiejętność analizy i syntezy danych z różnorodnych źródeł (P&L, panele sprzedażowe, badania konsumenckie ilościowe i jakościowe, etc.)
  • Doświadczenie w prowadzeniu marki o złożonym portfolio, w różnych kanałach sprzedaży
  • Udokumentowane doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu, lub zmianie strategii marki
  • Elastyczność i umiejętność szybkiego dopasowywania się do konsumenta i jego potrzeb
  • Umiejętność negocjowania i przekonywania, prowadzenia złożonych grup projektowych
Korzyści dla kandydata
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • kawa / herbata
  • Elastyczny czas pracy, m.in. uwzględniający pracę zdalną
  • Odpowiedzialność za jedną z kluczowych marek na rynku OTC
  • program rekomendacji pracowników
  • prywatna opieka medyczna
  • parking dla pracowników
  • Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy, kartę kulturalną albo dofinansowanie do wypoczynku – do wyboru, pokój zdrowia z masażami fizjoterapeuty, a także codzienną dawkę owoców w biurze
  • Pracę u lidera rynku produktów OTC na rynku polskim
  • elastyczny czas pracy
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • owoce
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.