Colliers Poland Sp. z o.o.

Senior Coordinator | Dział: Marketing & Communications

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, Warszawa, Mazowieckie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
Marketing / PR / media
Inne:
Od zaraz
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Budowanie i wdrażanie lejków marketingowych (generujących SQL).
  • Planowanie treści w zakresie brandingu i PR.
  • Bliska współpraca z działem sprzedaży i współtworzenie wspólnych procesów.
  • Raportowanie i analizowanie efektywności działań (wskaźnik konwersji lead-to-customer)
  • Monitorowanie wyników kampanii i wprowadzanie zmian w celu optymalizacji działań
  • Odpowiedzialność za budżet – współtworzenie, realizacja i monitoring.
  • Odpowiedzialność za efektywną współpracę z dostawcami zewnętrznymi/agencjami/domami mediowymi/influencerami/R&D i innymi pokrewnymi.
  • Uczestniczenie w procesach rekrutacyjnych dla kluczowych stanowisk w zespole.
  • Analiza potencjalnych klientów, rynku i konkurencji w celu dopasowania kampanii do potrzeb klientów
  • Planowanie, zarządzanie, egzekwowanie i analiza działań zespołu.
  • Planowanie i wdrożenie analityki oraz ustanowienie KPI.
  • Planowanie treści pod różne Buyer Persony i kanały dotarcia.
  • Nadzorowanie realizacji KPI, optymalizacja działań oraz raportowanie.
  • Tworzenie procesów oraz strategii dla marketingu.
Wymagania (oczekiwane)
  • Znajomość kanałów marketingowych i umiejętność dostosowania treści.
  • Otwartość na korzystanie z nowinek technicznych, w tym sztucznej inteligencji.
  • Kompetencje planowania i wdrożenia analityki oraz interpretacji danych.
  • Język angielski na poziomie B2 / C1.
  • Doświadczenie w tworzeniu treści – koordynowanie produkcji treści i ich recykling.
  • Umiejętność zdefiniowania grupy docelowych klientów.
  • Samodzielność i wychodzenie z inicjatywą.
  • Doświadczenie w koordynacji pracy zewnętrznych dostawców.
  • Silne zdolności operacyjne, wysoki poziom zaangażowania i dbałość o detale.
  • Umiejętność skupienia się na działaniach dających wartość i optymalizacja pracy.
  • Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej B2B na stanowisku związanym z planowaniem, tworzeniem i wdrażaniem lejków marketingowych oraz planowaniem treści
Wymagania (mile widziane)
Doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych, w tym nieruchomości biurowych oraz magazynowo-produkcyjnych.
Korzyści dla kandydata
  • prywatna opieka medyczna
  • szkolenia i kursy
  • Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity
  • Nowoczesne i komfortowe biuro w atrakcyjnej lokalizacji zobacz na mapie - w połączeniu z możliwością pracy hybrydowej
  • dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie)
  • Akademia ESG
  • przyjazna atmosfera
  • Zgrany zespół, pełen pomysłów, który służy na każdym kroku swoim doświadczeniem i dowcipem;
  • kawa / herbata
  • Jasno określone ścieżki rozwoju, bogaty program szkoleń, miłą atmosferę
  • opieka psychologiczna
  • firmowa biblioteka
  • owoce
  • Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
  • strefa relaksu
  • inicjatywy dobroczynne
  • spotkania integracyjne
O firmie

Colliers Poland Sp. z o.o. jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 69 krajach, w których zatrudnia 12 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w całym kraju. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.

Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022 i 2023 r.

Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Wymagane doświadczenie w pracy

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Granowiec (powiat ostrowski), Wielkopolskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Nowy Tomyśl (powiat nowotomyski), Wielkopolskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Elbląg, Warmińsko-mazurskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Zabrze, Śląskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Gdynia, Pomorskie, Polska

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.