- Strona główna /
- Lista ogłoszeń /
- Senior Coordinator | Dział: Marketing & Communications
Senior Coordinator | Dział: Marketing & Communications
- Wynagrodzenie
-
Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę
- Miejsce zatrudnienia
-
ul. plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, Warszawa, Mazowieckie, Polska
- Opis stanowiska
-
- Budowanie i wdrażanie lejków marketingowych (generujących SQL).
- Planowanie treści w zakresie brandingu i PR.
- Bliska współpraca z działem sprzedaży i współtworzenie wspólnych procesów.
- Raportowanie i analizowanie efektywności działań (wskaźnik konwersji lead-to-customer)
- Monitorowanie wyników kampanii i wprowadzanie zmian w celu optymalizacji działań
- Odpowiedzialność za budżet – współtworzenie, realizacja i monitoring.
- Odpowiedzialność za efektywną współpracę z dostawcami zewnętrznymi/agencjami/domami mediowymi/influencerami/R&D i innymi pokrewnymi.
- Uczestniczenie w procesach rekrutacyjnych dla kluczowych stanowisk w zespole.
- Analiza potencjalnych klientów, rynku i konkurencji w celu dopasowania kampanii do potrzeb klientów
- Planowanie, zarządzanie, egzekwowanie i analiza działań zespołu.
- Planowanie i wdrożenie analityki oraz ustanowienie KPI.
- Planowanie treści pod różne Buyer Persony i kanały dotarcia.
- Nadzorowanie realizacji KPI, optymalizacja działań oraz raportowanie.
- Tworzenie procesów oraz strategii dla marketingu.
- Wymagania (oczekiwane)
-
- Znajomość kanałów marketingowych i umiejętność dostosowania treści.
- Otwartość na korzystanie z nowinek technicznych, w tym sztucznej inteligencji.
- Kompetencje planowania i wdrożenia analityki oraz interpretacji danych.
- Język angielski na poziomie B2 / C1.
- Doświadczenie w tworzeniu treści – koordynowanie produkcji treści i ich recykling.
- Umiejętność zdefiniowania grupy docelowych klientów.
- Samodzielność i wychodzenie z inicjatywą.
- Doświadczenie w koordynacji pracy zewnętrznych dostawców.
- Silne zdolności operacyjne, wysoki poziom zaangażowania i dbałość o detale.
- Umiejętność skupienia się na działaniach dających wartość i optymalizacja pracy.
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej B2B na stanowisku związanym z planowaniem, tworzeniem i wdrażaniem lejków marketingowych oraz planowaniem treści
- Wymagania (mile widziane)
- Doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych, w tym nieruchomości biurowych oraz magazynowo-produkcyjnych.
- Korzyści dla kandydata
-
- prywatna opieka medyczna
- szkolenia i kursy
- Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity
- Nowoczesne i komfortowe biuro w atrakcyjnej lokalizacji zobacz na mapie - w połączeniu z możliwością pracy hybrydowej
- dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie)
- Akademia ESG
- przyjazna atmosfera
- Zgrany zespół, pełen pomysłów, który służy na każdym kroku swoim doświadczeniem i dowcipem;
- kawa / herbata
- Jasno określone ścieżki rozwoju, bogaty program szkoleń, miłą atmosferę
- opieka psychologiczna
- firmowa biblioteka
- owoce
- Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
- strefa relaksu
- inicjatywy dobroczynne
- spotkania integracyjne
- O firmie
-
Colliers Poland Sp. z o.o. jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 69 krajach, w których zatrudnia 12 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w całym kraju. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.
Przekaż swoją aplikację
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj
Podobne ogłoszenia
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Wymagane doświadczenie w pracy
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna