logo
25.11.2024

(Senior) Customer Success Specialist

logo
Worksmile

(Senior) Customer Success Specialist

Umowa o pracę:
6 600,00 - 11 500,00 PLN / mies. Brutto
B2B:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Prosta 68, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Odpowiedzialność za monitorowanie i utrzymywanie wskaźników sukcesu na oczekiwanym poziomie
  • Współpraca z działem produktowym, PMem, zespołem sprzedażowym i zespołem ds. Wsparcia technicznego
  • Budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku Worksmile
  • Przeprowadzanie szkoleń z funkcjonalności platformy
  • Sugerowanie nowych funkcjonalności oraz ulepszeń w oparciu o feedback od klientów do zespołu produktowego
  • Rozwój klientów z portfela poprzez aktywną dosprzedaż nowych funkcjonalności (up-sell i cross-sell).
  • Zarządzanie portfelem klientów i prowadzenie działań operacyjnych na klientach - kreowanie/opiniowanie/prezentowanie najlepszych ścieżek użycia platformy pod kątem osiągnięcia celu klienta: business outcomes, bieżące wsparcie klientów, regularne spotkania z klientami, budowanie i rozwijanie relacji biznesowej

Mile widziane

  • Znajomość branży HR
  • Doświadczenie w pracy na narzędziu jakim jest Monday.com
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B2
  • Umiejętność klarownego przekazywania informacji i prezentowania rozwiązań
  • Zdolność do identyfikacji okazji sprzedażowych i skuteczne ich wykorzystywanie
  • Umiejętność szybkiego i skutecznego rozwiązywania biznesowych problemów klientów

Benefity

  • Elastyczne godziny pracy z możliwością pracy zdalnej oraz czasem na załatwienie swoich spraw prywatnych (fryzjer, dentysta itp.)
  • Dodatkowy, comiesięczny budżet do wykorzystania w naszym systemie kafeteryjnym Worksmile oraz dodatkowe benefity
  • Przestrzeń, w której rzeczywiście można realizować się osobiście i jednocześnie mieć poczucie, że robi się coś więcej dla innych – realizujemy misję poprawy dobrego samopoczucia pracowników
  • Przemyślany proces onboardingowy, dzięki któremu ruszysz pełna parą w realizację swoich celów stanowiskowych
  • prywatna opieka medyczna
  • Wynagrodzenie adekwatne do poziomu Twojej wiedzy i doświadczenia
  • Dogodną dla Ciebie formę zatrudnienia (UoP, B2B)
  • Okazjonalne bonusy kwotowe do wykorzystania w naszym systemie kafeteryjnym, np. w dniu Twoich urodzin czy Świąt Bożego Narodzenia
  • elastyczny czas pracy
  • Duże wsparcie i zaangażowanie ze strony zespołu i team leadera
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Pakiet rozszerzonej opieki medycznej
  • dofinansowanie nauki języków
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Worksmile (Senior) Customer Success Specialist

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.