04.03.2025

Senior Product Manager – Risk & Antifraud Management

logo
Blue Media S.A.

Senior Product Manager – Risk & Antifraud Management

Umowa o pracę:
Wynagrodzenie do ustalenia
Lokalizacja: ul. Powstańców Warszawy 6, Sopot, pomorskie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Dbanie o mierzalne cele i efektywne procesy związane z wykrywaniem i zapobieganiem fraudom, a także o narzędzia i standardy bezpieczeństwa.
  • Tworzenie wizji produktu w około rocznej perspektywie oraz jej skuteczną realizację wspólnie z zespołem inżynierskim i innymi interesariuszami.
  • Bliska współpraca z klientami i wewnętrznymi działami (sprzedaż, marketing, research, data, UX) w celu identyfikacji obszarów rozwoju i szans na zwiększenie wartości biznesowej oraz satysfakcji klientów w zakresie zapobiegania fraudom i ryzykom finansowym.
  • Współtworzenie długoterminowej (ok. 3-letniej) strategii całego produktu Payments Gateway – wraz z Head of Product, pozostałymi Product Managerami i współpracującymi działami.

Wymagania

  • Umiejętność konkretnego definiowania problemów i rozwiązań (problem & solution statement) oraz prowadzenia zespołów w duchu zwinnego podejścia (min. 3 lata doświadczenia w agile product management).
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji (po polsku i po angielsku, w mowie i piśmie).
  • Bardzo dobre zdolności analityczne i biegłość w pracy z danymi (ilościowymi i jakościowymi).
  • Doświadczenie w całym cyklu rozwoju produktu (product discovery, ideation, priorytetyzacja, ciągłe dostarczanie i weryfikacja – validation).
  • Gotowość do partnerskiej współpracy i raportowania do Head of Product, a także współpracy z innymi PM-ami nad spójną strategią bramki płatniczej.
  • Praktyczne doświadczenie w obszarze Risk & Antifraud Management (co najmniej kilkuletnie) – w środowisku fintech, bankowym czy płatniczym.

Oferujemy

  • Możliwości rozwoju
  • prywatna opieka medyczna
  • Współpracę i udział w unikalnych projektach,
  • elastyczny czas pracy
  • Przyjazna atmosfera pracy, wsparcie zespołu, brak dress code'u
  • spotkania integracyjne
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii.
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • owoce
  • ubezpieczenie na życie
  • Możliwość pracy z widokiem na morze Bałtyckie
  • Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie wczasów czy dopłata za przyjazd do biura rowerem.
  • brak dress code’u
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • dofinansowanie zajęć sportowych
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Blue Media S.A. Senior Product Manager – Risk & Antifraud Management

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do: Blue Media S.A. z siedzibą w: ul. ul. Powstańców Warszawy, 81-718, Sopot, Polska, 81-718, Sopot, Polska (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Będzie przetwarzał informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) w celu wypełnienia ciążącego obowiązku prawnego – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia). (b) w celu podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu bliskopracy.pl). (d) dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.