- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Administracji i Rozwoju Organizacji
Specjalista ds. Administracji i Rozwoju Organizacji

Specjalista ds. Administracji i Rozwoju Organizacji
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna

SK NEXILIS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Podobne ogłoszenia
Opis
- Planowanie i realizacja imprez firmowych, w tym zapewnienie odpowiednich rozwiązań logistycznych.
- Dbanie o bezpieczeństwo obiektów, w tym zarządzanie systemami nadzoru i sprzętem zabezpieczającym.
- Koordynowanie usług transportowych, w tym organizowanie transportu firmowego oraz usługodawców zewnętrznych.
- Zapewnienie wsparcia administracyjnego dla pracowników delegowanych, w tym organizowanie zakwaterowania, transportu oraz pomoc w sprawach administracyjnych.
- Zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa i politykami firmy.
- Planowanie, organizowanie i monitorowanie prac w zakresie powierzonych zadań w tym sprawna obsługa administracyjna biura w celu zapewnienia przyjaznego środwiska pracy.
- Wspieranie programów świadczeń dla pracowników.
- Bieżące administrowanie i koordynowanie współpracy z dostawcami i usługodawcami w celu utrzymania wysokich standardów zarządzania obiektami firmy.
- Zaopatrywanie firmy w urządzenia i materiały biurowe.
- Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
- Zarządzanie umowami związanymi z obsługą obiektami, oraz dotyczącymi wynajmu mieszkań, usług cateringowych i innych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe w zakresie administracji lub pokrewnej dziedzinie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Nastawienie na wyniki, umiejętność samodzielnego zarządzania wieloma zadaniami i adaptacji do dynamicznych środowisk pracy.
- Biegła znajomość aplikacji MS Office i narzędzi administracyjnych.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne, komunikacyjne oraz rozwiązywania problemów.
- Doświadczenie w zarządzaniu obiektami, znajomość standardów bezpieczeństwa w miejscu pracy, umiejętność koordynowania współpracy z dostawcami oraz zarządzania administracyjnego i planowania.
Benefity
- dodatkowe świadczenia socjalne
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o pozycję i wielkość przedsiębiorstwa.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy, nauki nowych umiejętności, zdobycia doświadczenia oraz poszerzenia swoich kwalifikacji.
- kawa / herbata
- Pracę u lidera technologicznego i największego producenta folii miedzianej do baterii akumulatorów samochodów elektrycznych na świecie.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Praca w międzynarodowym otoczeniu.
- Udział w największej inwestycji z obszaru greenfield w województwie podkarpackim.
- prywatna opieka medyczna
- Lunch
- Indywidualne stanowisko pracy zapewniające wpływ na budowanie zespołu oraz na nowo tworzące się środowisko pracy.
- parking dla pracowników
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.