- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. HR
Specjalista ds. HR
Specjalista ds. HR
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
Eltel Networks Poland S.A.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Główne zadania na tym stanowisku to:
- • koordynacja procesu płacowego – przygotowywanie danych do list płac, weryfikacja naliczeń sporządzonych przez zewnętrznego dostawcę usług płacowych oraz stała z nim współpraca,
- • koordynowanie procesu onboardingu i offboardingu,
- • obsługa benefitów firmowych.
- • udział w projektach z obszaru miękkiego HR.
- • kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji pracowniczej i płacowej,
- • koordynacja i prowadzenie procesu administracji personalnej (od zatrudnienia po zakończenie współpracy),
- • działania w zakresie employer branding,
- • zarządzanie ewidencją czasu pracy, tworzenie harmonogramów czasu pracy,
- Dołączając do nas jako Specjalista ds. HR staniesz się częścią grupy Eltel. Będziesz odpowiedzialny za kompleksową obsługę gdańskiego biura Eltel. Jesteśmy jednostką SSC, zatrudniamy ok. 100 osób, głównie pracowników księgowości, ale też obsługi klienta czy IT. Dział HR tworzy 7 osób, wyspecjalizowanych w różnych obszarach zarządzania zasobami ludzkimi. Zespołem zarządza manager, a wspiera go koordynator.
- Obszar miękkiego HR:
- • tworzenie oraz implementacja procedur i narzędzi z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
- • tworzenie i realizacja działań szkoleniowych oraz rozwojowych pracowników,
- Obszar kadr i płac:
- • prowadzenie w całości procesów rekrutacyjnych,
- • przygotowanie raportów płacowych i deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON,
- Szukamy osoby, która posiada doświadczenie zarówno w twardym, jak i miękkim HR. Jeśli specjalizujesz się tylko w jednym z tych obszarów, kluczowa jest otwartość na naukę i poszerzanie kompetencji w drugim. Wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną, ponieważ będziesz współpracować nie tylko z polskim zespołem, ale także z koleżankami i partnerami z zagranicy. Oferujemy pracę hybrydową, w której ok 40% obowiązków zrealizujesz z naszego nowoczesnego biura w centrum Gdańska, w biurowcu Tryton, a pozostałe 60% zdalnie.
- • rozliczanie delegacji i wydatków służbowych pracowników,
Mile widziane
- bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie MS Excel,
- wykształcenie wyższe (preferowane studia kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe/kursy z zakresu HR),
- język angielski na poziomie B2,
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale HR,
- proaktywna postawa, chęć nauki nowych rzeczy i pozytywne nastawienie – są dla nas niezbędne.
Benefity
- kawa / herbata
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- płaska struktura organizacyjna i szybkie decyzje,
- międzynarodowe środowisko i korporacyjne, wysokie standardy pracy,
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- owoce
- dofinansowanie nauki języków
- dedykowany Buddy, który będzie czuwał nad Twoim wdrożeniem. Jeśli spodoba Ci się u nas, możesz rozwijać się na stanowisku starszego specjalisty.
- strefa relaksu
- inicjatywy dobroczynne
- platforma kafeteryjna MyBenefit (w tym karta MultiSport)
- spotkania integracyjne
- transparentność i otwarta komunikacja,
- roczny bonus
- program rekomendacji pracowników
- brak dress code’u
- coroczna podwyżka wynagrodzenia
- prywatna opieka medyczna
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- elastyczny czas pracy
- nordycka kultura pracy.
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.