- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
Nowel Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Współpraca z Działem Logistyki i Działem Sprzedaży.
- Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. zlecenia sprzedaży, dowody dostaw, faktury, faktury korygujące),
- Wprowadzanie faktur do systemu SAP,
- Wyjaśnianie nieprawidłowości i dbanie o porządek w dokumentacji,
- Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje),
- Koordynacja przebiegu dostawy do klienta,
Mile widziane
- Umiejętność łączenia faktów w procesach logistycznych,
- Otwartość, komunikatywność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z logistyką, dystrybucją, dokumentacją magazynowa, spedycją, obsługą zamówień,
- Gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Benefity
- bony towarowe
- Parking dla pracowników,
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- ubezpieczenie na życie
- Świeże pieczywo do porannej kawy i herbaty.
- kawa / herbata
- spotkania integracyjne
- Samodzielną i pełną wyzwań pracę,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- W pełni wyposażoną kuchnię oraz dostęp do automatów vendingowych z obiadami, przekąskami i napojami,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, spotkania integracyjne),
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- prywatna opieka medyczna
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.