To ogłoszenie
nie jest już aktywne
Zostaw nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o podobnych ogłoszeniach w przyszłości.
- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego
Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego

Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa

Classen
Opis
- udzielanie pomocy klientom we wszelkich sprawach i problemach,
- realizowanie założonych planów sprzedaży.
- dbanie o wizerunek firmy w kontaktach z klientami,
- całościowa obsługa sprzedaży do klientów eksportowych/krajowych,
- przygotowywanie dokumentów do odpraw celnych,
Wymagania
- samokontrola,
- dokładność i opanowanie,
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- entuzjazm oraz zaangażowanie.
- umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji,
- samodzielność,
- znajomość oprogramowania SAP.
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego – warunek konieczny,
- zdolność koncentracji i podzielności uwagi,
Oferujemy
- parking dla pracowników
- spore zniżki dla naszych pracowników na oferowane przez nas produkty.
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- rozwój osobisty - umożliwiamy zdobywanie dodatkowych umiejętności i specjalizacji dzięki różnorodnym kursom i szkoleniom,
- dofinansowanie zajęć sportowych
- mamy parking pracowniczy oraz bezpośredni dostęp do przystanku komunikacji miejskiej,
- prywatna opieka medyczna
- poczucie bezpieczeństwa - dodatkowe ubezpieczenie grupowe dla pracowników i ich rodzin,
- zdrowie i pozytywna energia - dopłacamy do kart MultiSport i Prywatnej Opieki Medycznej,
- stabilne warunki zatrudnienia - oferujemy stałą pensję na podstawie umowy o pracę oraz premię uznaniową,
- ubezpieczenie grupowe