- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
Devire Sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- Przedstawianie oferty firmy oraz zarządzanie danymi w wewnętrznym systemie,
- Proponowanie nowych produktów i usług.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta korzystającego z produktów firmy,
- Odbieranie połączeń przychodzących, prowadzenie korespondencji mailowej, odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów,
Mile widziane
- Pozytywne podejście, uśmiech i chęć rozwoju,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
- Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży (bezpośredniej/telefonicznej),
- Komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów,
- Wysoką kulturę osobistą i profesjonalizm,
Benefity
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16/9-17/10-18,
- Współpracę w długiej perspektywie z realnymi możliwościami rozwoju.
- Benefity pozapłacowe (min. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki pracownicze),
- Biuro w świetnej lokalizacji - okolice Ronda Daszyńskiego,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z systemem premiowym,
- Hybrydowy model pracy,
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.