PRIVATE CORPORATE CONSULTING sp. z o.o.

Specjalista ds. sprzedaży szkoleń

Zapisz
Wynagrodzenie
3 360,00 - 4 000,00 PLN Brutto
Miesięcznie Umowa zlecenie
Miejsce zatrudnienia
ul. Górnośląska 9, Warszawa, Mazowieckie, Polska
Sposób rekrutacji:
Rekrutacja on-line
Typ pracy:
Praca zdalna
Kategorie:
Administracja biurowa
Inne:
Od zaraz
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Sprzedaż naszych szkoleń
  • Kontaktowanie się z urzędnikami
  • Sporządzanie notatek z rozmów
  • Realizacja celów sprzedażowych
Wymagania (mile widziane)
  • chętnej do zdobywania nowego doświadczenia i wykorzystania już zdobytej wiedzy w odpowiedni sposób,
  • która umie zbadać potrzeby klienta, wykorzystać te informacje i podtrzymać rozmowę,
  • która lubi swobodę pracy - oferujemy skrypt, czyli bazę do rozmowy, ale to od Ciebie zależy jak go modyfikujesz i o czym będziesz rozmawiał z urzędnikiem, chcemy, aby nasze rozmowy były naturalne,
  • uśmiechniętej, kontaktowej, lubiącej rozmawiać z ludźmi.
  • słuchawki
  • zaangażowanie w pracę
  • komputer z podłączeniem do Internetu
  • Poszukujemy osoby:
  • która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja,
  • która realizuje wymagane cele oraz sama stawia sobie wyzwania i stara się im sprostać (przydadzą się tu kompetencje analityczne),
  • oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS
  • która ma doświadczenie w rozmowie z klientami - nasi klienci to w 99% urzędnicy. Ta grupa klientów chce rozmawiać w sposób bardzo przystępny i kulturalny, trzeba umieć do niej dotrzeć i konsekwentnie zbijać obiekcje,
  • ma doświadczenie w telemarketingu
  • preferowane osoby z doświadczeniem
  • jest otwarta na wskazówki trenera,
Korzyści dla kandydata
  • Czas pracy: system 6 godzinny, 8:00 -14:00
  • Dodatkowo: otrzymasz wsparcie trenera już od pierwszego dnia wdrożeniowego
  • Wynagrodzenie: od 3360 do 4000 zł brutto – stawka godzina (28zł/h brutto) + atrakcyjny system premiowy rozliczany miesięcznie
  • Zapewniamy aplikację do dzwonienia
  • Forma pracy: ZDALNA
  • PŁATNY 6 DNIOWY OKRES WDROŻENIA - 160zł brutto/dzień
O firmie
Jesteśmy intensywnie rozwijającą się firmą organizującą szkolenia. Od 12 lat nieustannie szkolimy urzędników samorządowych z tematów, które są dla nich trudne i niezrozumiałe. Pomagamy im rozwiązywać problemy, które pojawiają się na skutek niejasnych ustaw. Przygotowujemy dla nich gotowe materiały, z których od razu mogą korzystać.

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Wymagane doświadczenie w pracy

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Granowiec (powiat ostrowski), Wielkopolskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Nowy Tomyśl (powiat nowotomyski), Wielkopolskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Elbląg, Warmińsko-mazurskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Zabrze, Śląskie, Polska
  • Pełen etat

    Praca stacjonarna

    Pracownik fizyczny

    Rekrutacja stacjonarna

    Gdynia, Pomorskie, Polska

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.