Solid Security Sp. z o.o.

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa zlecenie

Miejsce zatrudnienia
Wrocław, Dolnośląskie, Polska
Typ pracy:
Praca stacjonarna
Kategorie:
Call center
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Obsługa programu komputerowego do odbierania sygnałów alarmowych
  • Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez sprzedaży)
  • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
Wymagania (mile widziane)
  • Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
  • Niekaralność
  • Komunikatywność
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Zaangażowanie do pracy
  • Znajomość obsługi komputera
Korzyści dla kandydata
  • Po okresie próbnym umowa o pracę
  • Szkolenie przygotowujące do pracy na w/w stanowisku
  • Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
  • Miłą atmosferę w międzypokoleniowym zespole
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w renomowanej polskiej firmie

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.