TVN Warner Bros. Discovery

Specjalista/ Specjalistka ds. Rozwoju Produktu Reklamowego Online

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. Wiertnicza 166, Warszawa, Mazowieckie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
Marketing / PR / media
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów - monitoring konkurencji, danych rynkowych i trendów branżowych;
  • optymalizacja produktu - bieżące analizowanie najważniejszych parametrów produktu, identyfikacja obszarów do poprawy oraz wprowadzanie zmian w celu zwiększenia skuteczności i efektywności;
  • aktywny wkład w tworzenie koncepcji i założeń biznesowych dla produktów reklamowych;
  • uczestnictwo w procesach (adtech /go to market) wprowadzania nowych produktów do oferty reklamowej;
  • współpraca z zespołem sprzedażowym w obszarze identyfikacji i zrozumienia potrzeb w celu rozwoju oferty i dostosowywania produktów reklamowych do zmieniających się wymagań rynku;
  • wsparcie sprzedaży w zakresie monetyzacji istniejących produktów reklamowych poprzez dostarczanie wiedzy produktowej oraz materiałów handlowych;
  • bliska współpraca z innymi zespołami wewnątrz organizacji oraz partnerami zewnętrznymi.
Wymagania (mile widziane)
  • doświadczenie we współpracy z wieloma zespołami wewnątrz organizacji, umiejętność łączenia ich działań tak aby realizować założone cele;
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • przekrojowa wiedza z dziedziny digital marketingu, w tym znajomość trendów;
  • skrupulatność w researchu, dokładność, umiejętność myślenia analitycznego, syntezy i wnioskowania;
  • swobodne korzystanie z digitalowych narzędzi analitycznych;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • zdolność szybkiego przyswajania nowych informacji technicznych związanych z produktami;
  • umiejętność inicjowania niestandardowych rozwiązań
Korzyści dla kandydata
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • brak dress code’u
  • inicjatywy dobroczynne
  • działania CSR: akcje wolontariackie, inicjatywy ekologiczne i społeczne
  • darmowy dostęp do platformy player.pl, HBO
  • dostęp do miejsc parkingowych
  • dofinansowanie do platformy streamingowej
  • możliwość pracy zdalnej
  • parking dla pracowników
  • szkolenia i rozwój: dofinansowanie lekcji języka angielskiego, Employee Resource Groups - grupy pracownicze, dostęp do kursów e-learningowych, spotkania online z ekspertami
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • program emerytalny
  • pakiet świadczeń: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, platforma kafeteryjna MyBenefit (dofinansowanie do karty sportowej), fundusz świadczeń socjalnych, programy emerytalne, platforma uznaniowa, program poleceń pracowniczych
  • praca w modelu hybrydowym, elastyczne godziny pracy
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • nieformalny strój biznesowy
  • program rekomendacji pracowników
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • elastyczny czas pracy
  • inicjatywy na rzecz równowagi między życiem zawodowym a prywatnym: platforma wellbeing, joga, webinaria edukacyjne, Program Wsparcia Pracowników, wewnętrzne inicjatywy w obszarze mediowym
O firmie

TVN Grupa Warner Bros. Discovery to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Discovery, którego programy od wielu lat informują, inspirują i bawią widzów na całym świecie.

W ofercie TVN Grupa Warner Bros. Discovery znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne – factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe.

TVN Grupa Warner Bros. Discovery posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – jeden z najpopularniejszych serwisów OTT w Polsce zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie.

Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.

Nasza firma to jednak przede wszystkim ludzie. Pracuje oraz współpracuje z nami ponad 4 tysiące profesjonalistów i najlepszych ekspertów w swoim fachu, którzy każdego dnia rozwijają się w różnorodnych obszarach, takich jak: Program i Produkcja, Programy Informacyjne, Nowe Media, Sprzedaż i Marketing, Technologia i Technika, Biznes i Administracja oraz Finanse.

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.