- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
Gemini Polska
Podobne ogłoszenia
Opis
- zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
- wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
- przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych, przenoszenie danych)
- obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne)
- udział w prowadzeniu projektów IT
- testowanie wdrażanych rozwiązań oraz sprzętu
- pomoc w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem
Mile widziane
- znasz bardzo dobrze pakiet Microsoft Office
- potrafisz myśleć analitycznie
- dobrze organizujesz swoją pracę i jesteś osobą rzetelną
- pasjonujesz się nowymi technologiami
- masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- aktywnie reagujesz na potrzeby biznesu
- znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze
Benefity
- udział w dużych projektach transformacji cyfrowej organizacji
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- prywatna opieka medyczna
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platformę do nauki języków obcych
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
- ubezpieczenie na życie
- gry wideo w pracy
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- kawa / herbata
- dofinansowanie zajęć sportowych
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- fajną pracę w zespole pasjonatów IT
- program rekomendacji pracowników
- dofinansowanie nauki języków
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.