- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Stanowisko urzędnicze ds. bhp w UMT
Stanowisko urzędnicze ds. bhp w UMT
Stanowisko urzędnicze ds. bhp w UMT
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca stacjonarna
URZĄD MIASTA TORUNIA
Podobne ogłoszenia
Opis
- prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przygotowywanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności),
- organizację i przeprowadzanie instruktażu ogólnego z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy nowo przyjętych pracowników oraz organizowanie szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przeprowadzanie kontroli z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- monitorowanie działalności UMT w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- sporządzanie raportów zbiorczych o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Mile widziane
- (np. koordynator ds. dostępności).
- („staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy Kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)),
- 4) znajomości przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- 1) wykształcenia wyższego lub ukończonych studiów podyplomowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- 5) spełnienia wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
- 2) co najmniej rocznego stażu pracy w służbie bhp
- 1) studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie zarządzania dostępnością
- Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- Od kandydatów oczekujemy – wymagania niezbędne:
- 3) aktualnego szkolenia bhp dla pracowników służby bhp,
Benefity
- możliwość przystąpienia do pracowniczego ubezpieczenia grupowego,
- dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego),
- nagrody jubileuszowe,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13” – po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy w roku kalendarzowym,
- dofinansowanie zajęć sportowych
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach / konferencjach branżowych,
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, pakiet sportowo-rekreacyjny, paczki świąteczne dla dzieci w formie ekwiwalentu pieniężnego,
- paczki świąteczne
- system uznaniowych premii finansowych,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w przypadku kandydata, którego będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas określony do 6 miesięcy),
- ubezpieczenie na życie
- możliwość awansu zawodowego.
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.