Sport Supplements LTD Sp z oo. Oddział w Polsce

Starszy Specjalista ds. Wsparcia IT

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
Wrocław, Dolnośląskie, Polska
Typ pracy:
Praca stacjonarna
Kategorie:
IT i telekomunikacja
Inne:
Od zaraz
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Szybkie reagowanie na zapytania użytkowników i problemy techniczne 1. i 2. linii za pośrednictwem systemu zgłoszeń IT Service Desk,
  • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu IT w celu wdrażania aktualizacji oprogramowania, poprawek i ulepszeń w zakresie bezpieczeństwa,
  • Prowadzenie dokładnej inwentaryzacji sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych IT w celu wsparcia procesów zaopatrzenia i zarządzania aktywami,
  • Bliska współpraca ze Specjalistą ds. Infrastruktury IT oraz zespołem Service Desk we wspieraniu systemów , takich jak sieć LAN, WLAN, Google Workspace, LastPass, Bitdefender, Asana, CCTV, VoIP, Kontrola Dostępu do Budynku, system obecności pracowników, MDM (Intune i Jamf)
  • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu IT oraz biznesem w celu proaktywnego poszukiwania i dzielenia się wiedzą, spostrzeżeniami i rozwiązaniami w celu poprawy ogólnej wydajności wsparcia,
  • Zarządzanie dostępami do systemu: hasła, konta użytkowników, uprawnienia (Active Directory, Azure Cloud, LastPass, Google Workspace, Magento itp.),
  • Aktualizowanie scentralizowanej bazy wiedzy i proaktywne dokumentowanie działań wsparcia, procedury i konfiguracje, aby ułatwić dzielenie się wiedzą i zapewnić zgodność ze standardami branżowymi,
  • Edukowanie użytkowników w zakresie podstawowych procedur IT, korzystania z oprogramowania i najlepszych praktyk w celu poprawy ich umiejętności technicznych i ograniczenia powtarzających się problemów,
  • Dostarczanie współpracownikom jasnych i zwięzłych instrukcji w celu zdiagnozowania i rozwiązania zgłoszonych problemów. Udzielanie osobistego, praktycznego wsparcia użytkownikom końcowym w razie potrzeby.
  • Zarządzanie zakupami sprzętu IT w związku z nowymi procesami startowymi i codziennym wsparciem hardware.
  • Wdrażanie/wzmacnianie kontroli cyberbezpieczeństwa,
  • Zapewnienie wsparcia pierwszej linii dla systemów ERP i WMS: NetSuite, RF-Smart, Comarch Optima
  • Zapewnianie wskazówek i mentoringu młodszym członkom zespołu Service Desk, pomaganie w szkoleniach i rozwoju umiejętności.
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, siecią i aplikacjami przy użyciu ustalonych wytycznych i procedur,
  • Obsługa zarówno oprogramowania, jak i sprzętu w obszarach logistyki i produkcji, tj. skanerów ręcznych, drukarek i konfiguracji reguł wysyłki.
  • Regularne uczestnictwo w dyżurach wsparcia poza godzinami pracy.
Wymagania (mile widziane)
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne z umiejętnością wyjaśniania pojęć technicznych użytkownikom nietechnicznym,
  • Zdolność do samodzielnej pracy, ustalania priorytetów zadań i dostosowywania się do szybko zmieniającego się środowiska,
  • Certyfikaty (np. CompTIA A+, Microsoft Certified IT Professional),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Samodzielność, dokładność w tym przywiązywanie wagi do szczegółów,
  • Ponad 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zapewnianiu wsparcia IT pierwszej i drugiej linii,
  • Dobra znajomość sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych (PC, MAC i mobilnych), sieci, DNS, DHCP, routing i przełączanie, aplikacje biznesowe i popularne oprogramowanie desktopowe / SAAS aplikacji,
  • Doświadczenie w zarządzaniu aktywami i zapasami,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów oraz umiejętności analityczne,
  • Doświadczenie w pracy i administrowaniu zestawami narzędzi do zarządzania usługami i zdalnego wsparcia,
  • Doświadczenie w zarządzaniu usługami Active Directory, Google Workspace lub podobnymi,
  • Zdolność do prowadzenia badań nad nowymi technologiami, zagadnieniami i produktami zgodnie z wymaganiami,
  • Doświadczenie w pracy w środowisku zorientowanym na ITIL, rozwijanie i wdrażanie procesów ITIL,
  • Rozumienie i propagowanie najlepszych praktyk w zakresie cyberbezpieczeństwa.
Korzyści dla kandydata
  • dodatkowy urlop
  • elastyczny czas pracy
  • dofinansowanie nauki języków
  • świętowanie urodzin
  • Bezpłatny parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • Bony na święta
  • Dodatkowy płatny dzień wolny z okazji urodzin
  • program rekomendacji pracowników
  • prywatna opieka medyczna
  • Bonus urlopowy
  • parking dla pracowników
  • brak dress code’u
  • Darmowy transport z Wrocławia (autobus pracowniczy)
  • paczki świąteczne
  • inicjatywy dobroczynne
  • napoje
  • owoce
  • Zniżkę pracowniczą na produkty firmowe
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • ubezpieczenie na życie
  • Dodatkowe BENEFITY! Dofinansowanie do: prywatnej opieki medycznej, karty MultiSport (lub punkty na karcie myBenefit).
  • Darmową platformę do nauki języków: angielskiego i hiszpańskiego, dla Ciebie i bliskiej osoby.
  • spotkania integracyjne
  • możliwość pracy zdalnej
  • kawa / herbata
  • Umowę o pracę w międzynarodowej firmie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Premia za polecenie osoby do pracy
  • dofinansowanie szkoleń i kursów

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.