- Strona główna /
- Lista ogłoszeń /
- Starszy Specjalista ds. Wsparcia IT
Starszy Specjalista ds. Wsparcia IT
- Wynagrodzenie
-
Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę
- Miejsce zatrudnienia
-
Wrocław, Dolnośląskie, Polska
- Opis stanowiska
-
- Szybkie reagowanie na zapytania użytkowników i problemy techniczne 1. i 2. linii za pośrednictwem systemu zgłoszeń IT Service Desk,
- Współpraca z pozostałymi członkami zespołu IT w celu wdrażania aktualizacji oprogramowania, poprawek i ulepszeń w zakresie bezpieczeństwa,
- Prowadzenie dokładnej inwentaryzacji sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych IT w celu wsparcia procesów zaopatrzenia i zarządzania aktywami,
- Bliska współpraca ze Specjalistą ds. Infrastruktury IT oraz zespołem Service Desk we wspieraniu systemów , takich jak sieć LAN, WLAN, Google Workspace, LastPass, Bitdefender, Asana, CCTV, VoIP, Kontrola Dostępu do Budynku, system obecności pracowników, MDM (Intune i Jamf)
- Współpraca z pozostałymi członkami zespołu IT oraz biznesem w celu proaktywnego poszukiwania i dzielenia się wiedzą, spostrzeżeniami i rozwiązaniami w celu poprawy ogólnej wydajności wsparcia,
- Zarządzanie dostępami do systemu: hasła, konta użytkowników, uprawnienia (Active Directory, Azure Cloud, LastPass, Google Workspace, Magento itp.),
- Aktualizowanie scentralizowanej bazy wiedzy i proaktywne dokumentowanie działań wsparcia, procedury i konfiguracje, aby ułatwić dzielenie się wiedzą i zapewnić zgodność ze standardami branżowymi,
- Edukowanie użytkowników w zakresie podstawowych procedur IT, korzystania z oprogramowania i najlepszych praktyk w celu poprawy ich umiejętności technicznych i ograniczenia powtarzających się problemów,
- Dostarczanie współpracownikom jasnych i zwięzłych instrukcji w celu zdiagnozowania i rozwiązania zgłoszonych problemów. Udzielanie osobistego, praktycznego wsparcia użytkownikom końcowym w razie potrzeby.
- Zarządzanie zakupami sprzętu IT w związku z nowymi procesami startowymi i codziennym wsparciem hardware.
- Wdrażanie/wzmacnianie kontroli cyberbezpieczeństwa,
- Zapewnienie wsparcia pierwszej linii dla systemów ERP i WMS: NetSuite, RF-Smart, Comarch Optima
- Zapewnianie wskazówek i mentoringu młodszym członkom zespołu Service Desk, pomaganie w szkoleniach i rozwoju umiejętności.
- Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, siecią i aplikacjami przy użyciu ustalonych wytycznych i procedur,
- Obsługa zarówno oprogramowania, jak i sprzętu w obszarach logistyki i produkcji, tj. skanerów ręcznych, drukarek i konfiguracji reguł wysyłki.
- Regularne uczestnictwo w dyżurach wsparcia poza godzinami pracy.
- Wymagania (mile widziane)
-
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne z umiejętnością wyjaśniania pojęć technicznych użytkownikom nietechnicznym,
- Zdolność do samodzielnej pracy, ustalania priorytetów zadań i dostosowywania się do szybko zmieniającego się środowiska,
- Certyfikaty (np. CompTIA A+, Microsoft Certified IT Professional),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Samodzielność, dokładność w tym przywiązywanie wagi do szczegółów,
- Ponad 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zapewnianiu wsparcia IT pierwszej i drugiej linii,
- Dobra znajomość sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych (PC, MAC i mobilnych), sieci, DNS, DHCP, routing i przełączanie, aplikacje biznesowe i popularne oprogramowanie desktopowe / SAAS aplikacji,
- Doświadczenie w zarządzaniu aktywami i zapasami,
- Wysoko rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów oraz umiejętności analityczne,
- Doświadczenie w pracy i administrowaniu zestawami narzędzi do zarządzania usługami i zdalnego wsparcia,
- Doświadczenie w zarządzaniu usługami Active Directory, Google Workspace lub podobnymi,
- Zdolność do prowadzenia badań nad nowymi technologiami, zagadnieniami i produktami zgodnie z wymaganiami,
- Doświadczenie w pracy w środowisku zorientowanym na ITIL, rozwijanie i wdrażanie procesów ITIL,
- Rozumienie i propagowanie najlepszych praktyk w zakresie cyberbezpieczeństwa.
- Korzyści dla kandydata
-
- dodatkowy urlop
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie nauki języków
- świętowanie urodzin
- Bezpłatny parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- Bony na święta
- Dodatkowy płatny dzień wolny z okazji urodzin
- program rekomendacji pracowników
- prywatna opieka medyczna
- Bonus urlopowy
- parking dla pracowników
- brak dress code’u
- Darmowy transport z Wrocławia (autobus pracowniczy)
- paczki świąteczne
- inicjatywy dobroczynne
- napoje
- owoce
- Zniżkę pracowniczą na produkty firmowe
- dofinansowanie zajęć sportowych
- ubezpieczenie na życie
- Dodatkowe BENEFITY! Dofinansowanie do: prywatnej opieki medycznej, karty MultiSport (lub punkty na karcie myBenefit).
- Darmową platformę do nauki języków: angielskiego i hiszpańskiego, dla Ciebie i bliskiej osoby.
- spotkania integracyjne
- możliwość pracy zdalnej
- kawa / herbata
- Umowę o pracę w międzynarodowej firmie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Premia za polecenie osoby do pracy
- dofinansowanie szkoleń i kursów
Przekaż swoją aplikację
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj
Podobne ogłoszenia
-
Od Zaraz
Praca za granicą
Pełen etat
Praca stacjonarna
Wymagane doświadczenie w pracy
Niemiecki B1
Pracownik fizyczny
Rekrutacja telefoniczna
Rekrutacja on-line
Wakaty: 2
-
Od Zaraz
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Wakaty: 2
-
Od Zaraz
Praca za granicą
Pełen etat
-
Od Zaraz
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
Wakaty: 2
-
Magazynier praca na dwie lub trzy zmiany
Grupa Media Expert5 200,00 - 5 500,00 PLN BruttoMiesięcznie Umowa o pracęOd Zaraz
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
Wakaty: 20