logo
Od zaraz
25.11.2024

Tech-Support Specialist (Customer Success)

logo
Worksmile

Tech-Support Specialist (Customer Success)

Umowa o pracę:
5 000,00 - 7 900,00 PLN / mies. Brutto
Lokalizacja: ul. Prosta 68, Warszawa, mazowieckie
  • Wymagane
  • Pełen etat
  • Praca hybrydowa

Opis

  • Obsługa chatu dla administratorów i użytkowników platformy klienta (odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów).
  • Współpraca z działem sprzedaży i Customer Success, a podczas wdrożeń z koordynatorem projektów.
  • Udzielanie informacji zwrotnej o działaniu platformy w celu wdrażania usprawnień i podkreślania wyróżników.
  • Rozwiązywanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem modułów platformy zgodnie z SLA.
  • Konfiguracja techniczna platformy klienta podczas wdrożenia.
  • Raportowanie statystyk związanych z przyjmowanymi zgłoszeniami.

Mile widziane

  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
  • Umiejętność jasnego formułowania koncepcji.
  • Doświadczenie w pracy z działami IT lub w obsłudze technicznej.
  • Umiejętność mówienia o zagadnieniach technicznych w prosty i zrozumiały sposób.
  • Chęć rozwoju w kierunku technicznym.
  • Znajomość standardów obsługi klienta i użytkownika aplikacji.
  • Znajomość narzędzi typu Zendesk, Monday.com

Benefity

  • Elastyczne godziny pracy z możliwością pracy hybrydowej oraz czasem na załatwienie swoich spraw prywatnych.
  • Bierzemy udział w wyzwaniu WorkSportBalance, oferując możliwość uprawiania sportu w godzinach pracy (1h tygodniowo lub 2h co 2 tygodnie)
  • spotkania integracyjne
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Pracę w formie hybrydowej.
  • Dofinansowanie do opieki medycznej oraz karty sportowej.
  • Comiesięczny budżet kafeteryjny (ponad 300 partnerów oferujących łącznie około 2,5 tysiąca produktów i usług)
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • prywatna opieka medyczna
  • Okazjonalne bonusy kwotowe do wykorzystania w naszym systemie kafeteryjnym, np. w dniu urodzin.
  • Możliwości awansu i rozwoju wewnątrz struktur firmy.
  • elastyczny czas pracy
  • dofinansowanie nauki języków
Wróć do ogłoszenia

Aplikujesz na:

logo
Worksmile Tech-Support Specialist (Customer Success)

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.

Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.

Aplikuj

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.