- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Tech-Support Specialist (Customer Success)
Tech-Support Specialist (Customer Success)
Tech-Support Specialist (Customer Success)
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy: Praca hybrydowa
Worksmile
Podobne ogłoszenia
Opis
- Obsługa chatu dla administratorów i użytkowników platformy klienta (odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów).
- Współpraca z działem sprzedaży i Customer Success, a podczas wdrożeń z koordynatorem projektów.
- Udzielanie informacji zwrotnej o działaniu platformy w celu wdrażania usprawnień i podkreślania wyróżników.
- Rozwiązywanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem modułów platformy zgodnie z SLA.
- Konfiguracja techniczna platformy klienta podczas wdrożenia.
- Raportowanie statystyk związanych z przyjmowanymi zgłoszeniami.
Mile widziane
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
- Umiejętność jasnego formułowania koncepcji.
- Doświadczenie w pracy z działami IT lub w obsłudze technicznej.
- Umiejętność mówienia o zagadnieniach technicznych w prosty i zrozumiały sposób.
- Chęć rozwoju w kierunku technicznym.
- Znajomość standardów obsługi klienta i użytkownika aplikacji.
- Znajomość narzędzi typu Zendesk, Monday.com
Benefity
- Elastyczne godziny pracy z możliwością pracy hybrydowej oraz czasem na załatwienie swoich spraw prywatnych.
- Bierzemy udział w wyzwaniu WorkSportBalance, oferując możliwość uprawiania sportu w godzinach pracy (1h tygodniowo lub 2h co 2 tygodnie)
- spotkania integracyjne
- dofinansowanie zajęć sportowych
- Pracę w formie hybrydowej.
- Dofinansowanie do opieki medycznej oraz karty sportowej.
- Comiesięczny budżet kafeteryjny (ponad 300 partnerów oferujących łącznie około 2,5 tysiąca produktów i usług)
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- prywatna opieka medyczna
- Okazjonalne bonusy kwotowe do wykorzystania w naszym systemie kafeteryjnym, np. w dniu urodzin.
- Możliwości awansu i rozwoju wewnątrz struktur firmy.
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie nauki języków
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.