- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Technical Writer/Technical Marketing Specialist
Technical Writer/Technical Marketing Specialist
Technical Writer/Technical Marketing Specialist
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca zdalna+1 inne
-
Typ rekrutacji: Rekrutacja on-line
CodeTwo
Podobne ogłoszenia
Opis
- Ścisła współpraca z działami: Development, Wsparcie Klienta i Technical Marketing.
- Tworzenie instrukcji użytkownika oraz artykułów baz wiedzy dotyczących naszego oprogramowania i rozwiązań opartych o technologie Microsoft.
- Redagowanie technicznych i marketingowych wpisów na blogach CodeTwo.
- Odpowiadanie za proofreading i kontrolę jakości tekstów innych pracowników CodeTwo.
- Redagowanie treści komunikatów do klientów CodeTwo.
- Opracowywanie tekstów interfejsu użytkownika w naszych programach.
- Praca z użyciem narzędzi Microsoft Office / Microsoft 365, Exchange Server, WordPress, Visual Studio.
- Tworzenie i tłumaczenie (EN-PL/PL-EN) treści naszej oficjalnej strony www oraz serwisów powiązanych.
Mile widziane
- Znajomość anglojęzycznej terminologii informatycznej.
- Perfekcyjna znajomość języka angielskiego, zwłaszcza w piśmie.
- Przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (technical writer, copywriter itp.), polegające na pisaniu tekstów o charakterze technicznym (w obszarze IT) w języku angielskim.
- Praktyczna znajomość żywego (conversational) języka angielskiego, na przykład poprzez studia kierunkowe (filologia angielska) czy doświadczenie w pracy za granicą (kraje anglojęzyczne).
- Umiejętność planowania i tworzenia logicznych struktur i tekstów instrukcji użytkownika oraz innych tekstów wyjaśniających skomplikowane kwestie techniczne użytkownikom końcowym.
- Konsekwencja i dokładność. Podwójna spacja działa na Ciebie lepiej niż kawa? Mamy tak samo.
- Zaangażowanie i profesjonalne podejście do pracy.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
- Znajomość obsługi środowisk serwerowych z rodziny Microsoft Windows Server i Microsoft Exchange Server; doświadczenie w redagowaniu tekstu z użyciem modeli językowych/AI (ChatGPT itp.); znajomość zasad SEO.
Benefity
- Pracę w zgranym zespole w firmie, która zachowała swoją bezpośrednią i życzliwą kulturę pracy.
- Pracę w biurze we Wrocławiu lub Jeleniej Górze, a dla osób z innych rejonów Polski, pracę zdalną.
- pikniki rodzinne
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- preferencyjne pożyczki
- inicjatywy dobroczynne
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- Zawsze naoliwioną maszynę do pisania, z nieograniczoną ilością kalki.
- pakiet relokacyjny
- Ciekawe, pełne wyzwań zadania przy komercyjnych aplikacjach wykorzystywanych przez ponad 120 000 firm ze 170+ krajów świata.
- kawa / herbata
- Pakiet relokacyjny dla osób chcących przeprowadzić się do Jeleniej Góry.
- fundusz oszczędnościowo-inwestycyjny
- Możliwość samorozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia swoich kompetencji.
- elastyczny czas pracy
- owoce
- Inne apanaże: dopłatę do karty Multisport, grupowego ubezpieczenia pracowniczego, pakietu medycznego, darmowe polskie jabłka, kolumbijskie banany i cukierki, imprezy integracyjne, pizza days, pasztetowe czwartki, życiowa rola w filmie #HRejterów.
- prywatna opieka medyczna
- brak dress code’u
- Pracę z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i technologii Microsoft.
- Jeśli nie jesteś fanem zgiełku wielkich miast i korków, to wybierając pracę w naszym biurze w Jeleniej Górze, będziesz pracować w jednym z najpiękniejszych miejsc w Polsce (a według wielu z nas, nie tylko w Polsce), które pozwala na uprawianie różnorodnych sportów i aktywności (można też tylko w domu siedzieć i Eurosport oglądać, i też jest fajniej niż gdziekolwiek indziej!).
Aplikujesz na:
Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.