Solid Security Sp. z o.o.

Asystent/ka Kierownika w Dziale Handlowym

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa zlecenie

Miejsce zatrudnienia
Rzeszów, Podkarpackie, Polska
Typ pracy:
Praca mobilna
Kategorie:
Administracja biurowa
Inne:
Pełen etat
Bez wymaganego doświadczenia w pracy
Opis stanowiska
  • Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonego
  • Pozyskiwaniu nowych klientów
  • Koordynacja przepływu informacji wewnątrz firmy
  • Prowadzeniu negocjacji handlowych
  • Ścisła współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce
  • Identyfikacji potrzeb i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientem
Wymagania (oczekiwane)
  • Dobra organizacja, umiejętność koordynacji kilku spraw jednocześnie
  • Komunikatywność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Min. kilka miesięcy doświadczenia w pracy biurowej
  • Praktyczna znajomość MS Office
Korzyści dla kandydata
  • Początkowo umowę zlecenie, a po 3 miesiącach umowę o pracę
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • Pracę na pełen etat w godz. 9:00-17:00
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.