- Strona główna
- Lista ogłoszeń
- Customer Service Representative
Customer Service Representative

Customer Service Representative
-
Doświadczenie: Wymagane
-
Wymiar pracy: Pełen etat
-
Typ pracy:Praca hybrydowa+1 inne

AddSecure sp. z o.o.
Podobne ogłoszenia
Opis
- sporządzanie oraz analizowanie zestawień i raportów, wedle wytycznych Klienta
- weryfikacja poprawności działania urządzeń rejestrujących
- rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów
- utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z Klientem w ramach obsługi technicznej systemu
- obsługa serwisu wspomagającego dział Logistyki
- analiza potrzeb Klienta i proponowanie najlepszych rozwiązań
- konfigurowanie aplikacji w zakresie funkcjonalności i obsługi systemu
- współpraca z działem IT oraz działem Wdrożeń w realizowaniu bieżących projektów
Wymagania
- wykształcenie techniczne
- minimum roczne doświadczenie na stanowisku analityka/ testera/opiekuna Klienta po stronie dostawcy rozwiązań IT
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
- komunikatywność i chęć rozwoju
- biegła znajomość obsługi komputera, tj. Windows, MS Office
- umiejętność komunikowania w języku angielskim
- umiejętność pracy w zespole przy zachowaniu samodzielności
- język niemiecki
Oferujemy
- pracę w modelu hybrydowym, po uzyskaniu samodzielności
- stabilne wynagrodzenie oraz umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie pakietu opieki medycznej
- zatrudnienie w młodym, ambitnym zespole
- prywatna opieka medyczna
- spotkania integracyjne
- rozwój zawodowy w firmie o rozpoznawalnej pozycji na rynku europejskim
- elastyczny czas pracy
- dofinansowanie do karty Multisport
- pracę w nowoczesnym biurze, w bliskiej odległości od centrum Wrocławia
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się gałęzi rynku
Aplikujesz na:

Przekaż swoją aplikację
Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl.