Colliers Poland Sp. z o.o.

EMEA Salesforce Administrator

To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, Warszawa, Mazowieckie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
IT i telekomunikacja
Inne:
Od zaraz
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Promowanie dobrych praktyk w pracy z SF
  • Konfiguracja natywnych aplikacji mobilnych SF (dla każdej instancji z osobna)
  • Zarządzanie obiektami SF w tym: struktury danych, validation rules, layouty
  • Tworzenie i zarządzanie raportami
  • Automatyzowanie procesów biznesowych za pomocą Flow
Wymagania (oczekiwane)
  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie w administrowaniu Salesforce
  • Proaktywność i elastyczność w pracy ze stakeholderami
  • Swobodne poruszanie się w deklaratywnych aspektach SF, głównie Flow i raportach
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Wymagania (mile widziane)
  • Doświadczenie w pracy w Scrumie
  • Umiejętność w pracy z repozytorium kodu Git
  • Znajomość Salesforce od strony metadanych
  • Certyfikaty Salesforce (Admin, Platform App Builder etc)
Korzyści dla kandydata
  • Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni nieobecności dla rodziców (6 dni rocznie), program kefeteryjny oraz inne benefity
  • Pomoc w rozwoju w wybranej ścieżce SF: Administrator, Młodszy Programista, Analityk
  • opieka psychologiczna
  • dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie)
  • Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanym przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023 r.
  • owoce
  • kawa / herbata
  • prywatna opieka medyczna
  • przyjazna atmosfera
  • szkolenia i kursy
  • strefa relaksu
  • Pracę głównie zdalną (aktualnie zespół spotyka się raz w miesiącu w biurze)
  • inicjatywy dobroczynne
  • Swobodną atmosferę w zespole
  • Akademia ESG
  • firmowa biblioteka
  • spotkania integracyjne
O firmie

Colliers Poland Sp. z o.o. jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 69 krajach, w których zatrudnia 12 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w całym kraju. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.

Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021, 2022 i 2023 r.

Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.